خبرهای داغ:
در آخرین روز کاری سال جاری ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر میزبان امام جمعه محبوب وانقلابی خرمشهر بود.
کد خبر: ۹۴۹۹۹۲۰
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر همکاران پایور، بسیجیان و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج در آخرین روز کاری سال 1401 نماز جماعت ظهر و عصر خود را به امامت امام جمعه محترم خرمشهر جناب حجة الاسلام والمسلمین عادلپور اقامه نمودند. 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه خرمشهر گفت: حاج آقای عادلپور در این دیدار حلول ماه رمضان و تقارن آن با آغاز سال جدید،برای ما بهار در بهار را رقم زده است، ما در آغازین روزهای فصل بهار میهمان ماه خداوند هستیم که فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به همه پاسداران و بسیجیان عزیز تبریک بگویم. 

 

امام جمعه  خرمشهر افزود: بنا به توصیه مقام معظم رهبری مدظله العالی در ماه رمضان ، دعای 45 صحیفه سجادیه اول ماه خوانده شودتا یادمان باشد پایان ماه یک همچنین اتفاقاتی قراره بیفتد و حواسمان بیشتر جمع باشد. 

 

وی در وصف این ماه گفت  ماه رمضان بهار قرآن است، ماهی است که لیلة القدر در آن قرار دارد، دعا کنیم، تلاش کنیم، زمینه سازی کنیم برای جلب رحمت خداوند، امیدواریم به فیض درک شبهای قدر نائل شویم. 

در پایان با توجه به اهتمام و حمایت هایی که امام جمعه محترم خرمشهر درسال جاری به مسئله جهاد تبیین در سطح شهرستان داشتند از طرف فرماندهی و پایوران و بسیجیان سپاه خرمشهر لوح تقدیری تقدیم حجة الاسلام والمسلمین عادلپور گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها