خبرهای داغ:
اندیشگر با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن و راه های مقابله با آن گفت: راهیان نور به تنهایی یک حرکت بزرگ فرهنگی است و با گفتمان سازی و تبین دستاوردهای آن می‌توان با شبیخون فرهنگی دشمن مقابله کرد.
کد خبر: ۹۴۹۹۹۴۸
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳

قزوین_ محمد اندیشگر راوی و رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در گفتگوی اختصاصی با بسیج بیان کرد: راهیان نور، از دستاوردهای مهم فرهنگی کشور و هویت میهن اسلامی در ۸ سال دفاع است و انتقال ارزش های آن، یک جهاد تبیین محسوب می شود. 

اندیشگر در ادامه افزود: مناطق عملیاتی که امروز با خون شهدا عجین شده است نشان دهنده بزرگی این کشور است که چرا امروز می بینم جوانانی که به‌ این‌ مناطق سفر می کنند و از نزدیک با فضای ام روزهای جنگ مواجه می شوند، دچار انقلابی درونی می شوند و همین تحول گام مهمی در مسیر حفظ دستاوردهای انقلاب با استفاده از فرهنگ شهدایی است.

رزمنده دوران دفاع مقدس در ادامه عنوان کرد: شهدا ستارگانی هستند که راه را پیدا کرده و افق های روشن آینده را به ما نشان می دهند و اگر بخواهیم در مسیر آنان حرکت کنیم، بی شک ولایتمداری مهمترین شاخصه این مسیر نورانی است.

این راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن و راه های مقابله با آن گفت: راهیان نور به تنهایی یک حرکت بزرگ فرهنگی است و با گفتمان سازی و تبین دستاوردهای آن می‌توان با شبیخون فرهنگی دشمن مقابله کرد.

اندیشگر در پایان با اشاره به هدف دشمن در حذف راهیان نور گفت: دشمن به دنبال حذف واقعیات ها است چرا که می داند اتفاقی که در دفاع مقدس رخ داد در هیچ کجای جهان بروز نخواهد کرد و وظیفه ما در مقابله با این حربه دشمن، جهاد تبیین عظمت و اهمیت راهیان به نسل های امروز و آینده جامعه است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها