خبرهای داغ:
شبکه استانی خوزستان با تهیه ویژه برنامه های نوروز و ماه مبارک رمضان مهمان خانه مخاطبان می شود.
کد خبر: ۹۴۹۹۹۷۴
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، برنامه سازان سیمای خوزستان با اجرای ویژه برنامه «یک یک» لحظه تحویل سال نو و آمدن بهار را به مخاطبان خود نوید می‌دهند.

 

همچنین در دیگر ایام نوروز که مقارن با ماه پر فیض رمضان است ، ویژه برنامه‌های «بهاریه»، «سفر نامه خوزستان»، مستند «خوزستان زیبا»، با بخش هایی از جمله گزارش، معرفی اماکن تاریخی و مذهبی، طبیعت زیبا و بکر استان در فصل زیبای بهار، نمایش‌های طنز، مسابقه، غذا‌های بومی و محلی اقوام مختلف استان ویژه ایام نوروز و ماه رمضان، معرفی جاذبه‌های گردشگری و سوغات استان، معرفی موسیقی و ترانه‌های بومی و محلی استان، و نیز با برنامه‌های «باسحر خیزان»، برنامه عربی «حبابه» ویژه افطار، جمع خوانی قرآن، و.. به استقبال ماه پر فیض رمضان می‌رود.

 

در رادیو خوزستان هم برنامه‌های مختلفی جهت ایجاد لحظات شاد و دلنشین بهاری و لحظات روحانی و پر فیض ماه مبارک رمضان برای شنوندگان خوب خود در نظرگرفته است.

 

به همین مناسبت برنامه‌های صبحگاهی «تو بهار»، عصرگاهی «نو نوار»، با آیتم‌های متنوعی، چون خاطره عیدی، مصاحبه طنز با خوانندگان، طبیعت گردی وگردشگری، معرفی آداب و رسوم اقوام مختلف استان در نوروز، معرفی شیرینی و غذا‌های بومی و محلی اقوام مختلف استان در نوروز و ماه مبارک رمضان، نمایش طنز، حضور خوانندگان بومی و محلی استان، ویژه برنامه‌های مبارک با برنامه افطاری «این رمضان»، سحرگاهی «با سحر خیزان»، وبرنامه «مؤذن» با بخش‌های متنوعی، چون پویش حمایت از خانواده‌های بی بضاعت، گلریزان، گزارش از مساجد و سفره‌های افطاری، احکام روزه و روزه داری با حضور کارشناس مذهبی و به محاطبان تقدیم خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها