خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از اجرای طرح «شهید سید روح‌الله عجمیان» در استان به‌منظور رفع محرومیت‌های مناطق کم‌برخوردار با مشارکت گروه‌های جهادی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۹۹۷۶
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مسعود حمیدی نژاد صبح امروز دوشنبه در آئین افتتاحیه طرح «شهید سید روح‌الله عجمیان» بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار در خوزستان که با مشارکت گروه‌های جهادی و مردمی صورت گرفت، تاکید کرد: گروه‌های جهادی و مردمی ظرفیت عظیم برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش است.

 

وی اضافه کرد: قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی در فاز اول با اجرای طرح شهید عجمیان در هفت منطقه کم برخوردار خوزستان به دنبال بهسازی، تعمیر میز و نیمکت و رنگ آمیزی و شاداب سازی فضای مدارس منطق کم برخوردار است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به کارکرد فرهنگی و تربیتی طرح «شهید سید روح‌الله عجمیان» یادآور شد: شهید عجمیان خود یکی از فعالان حوزه اقدامات جهادی بود و با فعالیت در گروه‌های مردمی نقش آفرینی فعالی در کمک به مناطق کم برخوردار داشت.

 

حمیدی نژاد با تاکید بر ضرورت اهمیت دهی به فعالیت گروه‌های جهادی گفت: فعالیت این گروه‌های مردمی در خوزستان می‌تواند زمینه ساز تحول‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها