دکتر مهران فاطمی در پیامی فرارسیدن سال 1402 و شکوه ضیافت الهی در بهار طبیعت را تبریک و شادباش گفت.
کد خبر: ۹۴۹۹۹۸۸
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، دکتر مهران فاطمی، استاندار یزد در پیامی فرارسیدن سال ۱۴۰۲ و شکوه ضیافت الهی در بهار طبیعت را تبریک و شادباش گفت.

در این پیام آمده است.

بسمه تعالی

"السَّلَامُ عَلَى رَبِیعِ الْأَنَامِ وَ نَضْرَةِ الْأَیَّام"

بهار از باشکوه‌ترین جلوه‌های رحمانی است که اسرار شگفت انگیز و قابل تامل خلقت را با تحول، طراوت و رویش به تصویر می‌کشد و نوروز این میراث دیرینه بهترین فرصت برای نو شدن رخت آگاهی و نماد امید و پویایی است.

تقارن سال نو با حلول ماه مبارک رمضان فرصت ناب مناجات و صیقل روح در نور قرآن و تجلی ایمان، رویشی است تا در نجوای «مقلب القلوب و الابصار» چشم و دل به نسیم مهر الهی سپرده و در زمزمه «احسن الحال» امید، تحول و اثربخشی در مسیر اهداف بلند برای رشد زندگی فردی و ایفای نقش اجتماعی رقم بخورد.

فرارسیدن سال ۱۴۰۲ و شکوه ضیافت الهی در بهار طبیعت را تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و به راستی این تقارن باشکوه نشانه‌ای است برای عبور از کهنگی ها، جوانه اندیشه‌های نو و آشتی کلام با دوستی در راه رسیدن به خودباوری، وحدت و همدلی که ایرانی قوی را پشتوانه باشد و رویش‌هایی ماندگار در گام دوم انقلاب را به ظهور حقیقت برساند.

به درگاه خداوند متعال امید داریم که به برکت ماه نزول قرآن و حلاوت شهد مناجات و نیایش در کام بشر سال جدید را سالی توام با سلامت و بهروزی و سرشار از امید، شادمانی، موفقیت و سربلندی برای همگان به ویژه عزت روز افزون ایران اسلامی مقدر فرماید.

ارسال نظرات