خبرهای داغ:
سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم در پیامی به مناسبت آغاز سال جدید، گفت: پیروزی‌های ملت بزرگ ایران در کوران حوادث و رخدادهای سال ۱۴۰۱ نوید بخش آینده‌ای درخشان است‌.
کد خبر: ۹۵۰۰۰۰۶
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۰

پیام فرمانده سپاه استان قم به مناسبت آغاز سال جدید

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن پیام سردار موحد به شرح زیر است:

تقارن روزهای آغازین ماه مبارک رمضان و عید نوروز که زنده کننده یاد خداوند در دل‌ها و منتشر کننده مهربانی در قلب‌هاست، نوید روزهای نویی را به ملت ایران می‌دهد.

نوروز این عید کهن ایرانی که اسلام آن را در جان خود پرورید و روح معنویت و بندگی را به سنت کهن آغاز سال نو گره زد و جان دوباره‌ای بر آن دمید.

ملتی که زمستان‌های سخت را با سربلندی پشت سر گذاشته و اکنون ثمره جهاد خود را با نقش آفرینی در نظم نوین جهانی مشاهده می‌کند.

بی شک در ادامه این جهاد بزرگ، بهار حقیقی برای مردم رقم خواهد خورد و در آینده نه چندان دور ملت ایران طعم پیروزی‌های جدید، عبور کامل از جنگ ترکیبی و اقتصادی دشمن، رفاه عمومی و تبدیل شدن به کشوری نمونه در سطح جهان را خواهند چشید.

طی سالی که گذشت ملت ایران تلخی و شیرینی‌های زیادی را تجربه کرد اما آنچه امروز مسلم است، پیروزی و سربلندی مردم بزرگ در پیشامدها و حوادث رفته بر خود است و اینک در آغاز سال نو با اقتدا به پیر حکیم خود، گام دوم انقلاب تمدن‌ساز خود را با قدرت و امیدواری دنبال می‌کند.

سال جدید با دیپلماسی‌های منطقه‌ای دولت نوید بخش گشایش‌هایی است اما مهم‌تر این است که همه مسوولان و تصمیم‌سازان با اقتدا و اجرای کامل منویات رهبری معظم انقلاب در نامگذاری شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» آینده روشن و قدرتمند انقلاب اسلامی را تحقق ببخشند‌، رشد تولید ارتباط مستقیمی‌ با مهار تورم دارد که لازمه مهم آن نیز حمایت از کالای داخلی است که نتیجه آن می‌تواند در افق‌های ترسیم شده به بهبود وضع معیشت و قدرت خرید مردم منتهی شود.

همچنین در روزهای اولیه آغاز سال نو، سفره فیض الهی در ماه مبارک رمضان پهن خواهد شد که تمام ثانیه و لحظات آن فرصت مغتنمی بر جویندگان راه فلاح و رستگاری‌ست، از خداوند متعال توفیق درک و بهره‌‌مندی از فیوضات این ماه عزیز را مسالت دارم و از عموم مردم مومن درخواست می‌شود که ضمن حفظ حرمت این ایام ملکوتی، نسبت به رسیدگی به حال محرومان و نیازمندان اهتمام بیشتری داشته باشند.

سپاه همیشه پیروز امام علی بن ابی طالب(ع) قم ضمن تبریک عید نوروز و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از خداوند متعال سربلندی، شادکامی و سلامتی همه مردم عزیز ایران و مسلمین جهان را تحت توجهات حضرت بقیه الله اعظم حضرت مهدی موعود (عج) و نایب آن امام همام، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، از خداوند متعال و رزاق خواستار است.

انتهای پیام./

ارسال نظرات