ساری-سردار مسلمی با بیان اینکه هفت تپه قطعه‌ای از بهشت و قدمگاه شهدا است، اضافه کرد: هفت تپه یادآور رشادت‌های رزمندگان استان‌های شمالی و سمنان است.
کد خبر: ۹۵۰۰۰۳۲
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،ویژه برنامه عید نوروز ۱۴۰۲ امروز اول فروردین در یادمان شهداي هفت تپه با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا  ، سردار ملک فرمانده سپاه نینوا گلستان ، حجت الاسلام والمسلمین جعفری  ریاست دادگستری استان اصفهان و مسئول ستاد مردمی احیای یادمان هفت تپه  ، سردار میرشکار  از فرماندهان دوران دفاع مقدس و نیز با حضور زائرین مازندراني سرزمین نور و اهالی بومی منطقه هفته تپه همراه با مداحی حاج صادق آهنگران برگزار شد.

خبر

سردار مسلمی در این برنامه، ضمن تبریک عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم استان مازندران شهید کابلی، بریری و شهید بلباسی در هفت تپه خادم بودند و تلاش کردند تا شهدای گمنام در این مکان تدفین شوند، گفت: از همه کسانی که برای احیای هفت تپه تلاش کردند، تا زائران در این مکان حضور یابند، قدردانی می‌کنم.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به فرمانده سپاه نینوا استان گلستان که کمک می‌کند، هفت تپه احیا شود، افزود:هفت تپه عقبه لشکر ۲۵ کربلا است.

سردار مسلمی در ادامه با بیان اینکه هفت تپه قطعه‌ای از بهشت و قدمگاه شهدا است، اضافه کرد: هفت تپه یادآور رشادت‌های رزمندگان استان‌های شمالی و سمنان است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه کاروان‌های راهیان نور از استان‌های شمالی و استان‌های دیگر به این یادمان شهدا می آیند، گفت: تا کنون ۱۶ هزار ۷۸۰ نفر از مازندران به سرزمین نور اعزام شدند. 

سردار مسلمی به برنامه‌های متنوع فرهنگی در شلمچه و اردوگاه‌های مازندران در خرمشهر و اندیمشک هم اشاره کرد و گفت: سال آینده در نظر است با همکاری سپاه نینوای گلستان حسینیه درخور شأن زائرین ساخته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها