فرمانده سپاه الغدیر با بسیجیان و خادمیاران رضوی استان یزد در مشهد مقدس دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۰۰۰۵۶
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، سردار حسین زارع کمالی فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد با حضور در جمع بسیجیان و خادمیاران رضوی استان یزد ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید از تلاش و زحمات خادمان بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا علیه‌السلام در خدمت رسانی به زائران حرم مطهر رضوی تشکر و قدردانی کرد.
 وی با اشاره به اتفاقات سال ١۴٠١ و توطئه‌های دشمن برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: به لطف الهی و با رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور با بصیرت و به موقع بسیجیان در صحنه‌های مختلف دشمن نتوانست نقشه‌های شوم خود را عملی کند.
 سردار زارع کمالی اظهار داشت: بسیجیان استان یزد در حوادث امنیتی و طبیعی که اتفاق افتاد خوب درخشیدند که جا دارد از همه بسیجیان تشکر و قدردانی داشته باشیم.
وی با اشاره به حضور بسیجیان در برنامه خادمیاری حرم مطهر رضوی، افزود: قدم گذاشتن در این مسیر با لطف و عنایت ائمه معصومین (علیهم‌السلام) بوده است که باید قدر آن را بدانید و در زندگی و جامعه به گونه‌ای عمل کنید که شایسته و در شأن این عنایت باشید.
 فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تشکر و قدردانی از زحمات برادر کمالی و همه دست اندرکاران اجرای این برنامه، گفت: فراهم کردن زمینه خدمت رسانی به زائران حضرت امام رضا (علیه‌السلام) مصداق بارز باقیات الصالحات است.

ارسال نظرات