خبرهای داغ:
همدان-فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) سپاه ناحیه همدان از اجرای ۱۰عنوان برنامه طی ماه رمضان در پایگاه‌های این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۰۰۸۵
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
اجرای ۱۰عنوان برنامه طی ماه رمضان در پایگاه‌های حوزه حضرت فاطمه (س) همدان

مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: هر ساله مقام معظم رهبری شعاری را برای سال جدید انتخاب می‌کنند و امسال با محوریت «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده است که ما باید در این امر مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم و شعار سال را در سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

وی با تأکید بر برگزاری نشست‌های بصیرتی در راستای شعار سال و تبیین مردم بیان کرد: سال جدید با ماه مبارک رمضان مصادف شده است که در قرآن، از این‌ ماه به‌عنوان بهار قرآن یاد شده است.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) سپاه ناحیه همدان افزود: هرکسی در این ماه یک آیه قرآن تلاوت کند مثل آن است که کل قرآن را تلاوت کرده است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین اعمال این ماه تلاوت قرآن، احیا شب‌های قدر و نماز واستغفار است، گفت: ماه رمضان فضیلت بسیار زیادی دارد و ماه نزول قرآن و مهمانی خدا است .

زنگنه با اشاره به اینکه ۱۰عنوان برنامه در ماه رمضان توسط پایگاه‌های مقاومت پیش بینی شده است، عنوان کرد: برنامه‌هایی از قبیل با شهدا در ضیافت نور به نیت ۸ هزار شهید استان همدان توسط بسیجیان و حلقات صالحین به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: فعالیت در فضای مجازی به مناسبت ماه رمضان و برگزاری مسابقات قرآنی، احکام و تفسیر قرآن توسط اساتید مجرب از دیگر برنامه‌های این حوزه مقاومت است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات