خادم الشهدای اردوگاه شهید بلباسی درگفتگو با بسیج:
ساری-خادم الشهدای جویباری گفت: همه ما باید دست به دست هم بدهیم و مثل شهدا هم برای سربلندی ایران تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۵۰۰۰۸۸
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

دست به دست هم بدهیم مثل شهدایی که با هم برای سربلندی ایران تلاش کردند

خبرگزاری بسیج،فاطمه زهرا وندچالی خادم الشهدای جویبار ی در اردوگاه شهید «بلباسی در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج مازندران به راهیان نور، با اشاره به اینکه ما به اسم خادم شهدا در این منطقه حضور پیدا کردیم تا از زائران راهیان نور استقبال کنیم ،گفت: آدم که خادم باشد خادمی را همه جا می‌تواند انجام بدهد، ولی خادمی که در قدمگاه شهدا یک حس و حال دیگری دارد.

وندچالی به ماجرا قبل ازاعزام خود به مناطق عملیاتی هم اشاره کرد و افزود: یک هفته قبل از اعزام سر مزار شهید بلباسی در قائمشهر گلایه کردم که چرا همه را می‌طلبی و من را نمی‌طلبی؟ یک هفته نشد که مسئول خادم ما تماس گرفت که شهدا دعوتم کردند برای نوکریشان.

این خادم شهدا به خددماتی که برای زائران انجام میدهد، اشاره و خاطرنشان کرد: از روزی که آمدیم محل اسکان زائران را آماده کردیم، از شستشو گرفته تا تمیزکاری و پخت و پز آشپزخانه،

وندچالی ادامه داد: وقتی حرکت کردیم با خودم گفتم به اندیمشک می‌رویم، اما وقتی اسمم برای اردوگاه شهید محمد بلباسی خوانده شد احساس غروری به من دست داد که  تا پایان کار خادمی در خدمت شهید زائران  هستم و نوکری شان را می‌کنم.

این خادم الشهدا با بیان اینکه  سعی می‌کنم خادمی که اینجا داشتم را در سطح شهرستان انتقال بدهم و خادم مردم باشم ، اضافه کرد: تلاش می کنم  همان کاری را بکنم که شهدا نه تنها در جبهه و جنگ بلکه برای خانواده و دوستان شان داشتند.

وندچالی با تاکید بر اینکه همه ما باید دست به دست هم بدهیم و مثل شهدا  هم برای سربلندی ایران تلاش کنیم، گفت:  ما هم با چادر فاطمی‌مان دست به دست هم باید بدهیم و زیر سایه رهبر معظم معظم انقلاب اسلامی یک ملتی را بسازیم که کشور‌های بیگانه حسرت آن را بخورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها