حضور معاون دانش و پژوهش سپاه قم در منزل پدر شهید مدافع حرم مهدی علیدوست

همزمان با روز دوم نوروز سرهنگ علی اکبر شفیعی مسئول معاونت دانش و پژوهش سپاه استان قم به همراه بسیجیان پایگاه شهید قربانی در منزل پدر شهید مهدی علیدوست حضور یافته و با خانواده معظم این شهید دیدار و ضمن تبریک سال نو از صبر و استقامت آنان تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۵۰۰۱۵۴
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

حضور معاون دانش و پژوهش سپاه قم در منزل پدر شهید مدافع حرم مهدی علیدوست

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ علی اکبر شفیعی در بخشی از این دیدار، ابراز داشت:تکریم، تعظیم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه‌ همگانی است و باید به یک فرهنگ در بین مردم و مسئولین تبدیل شود.

معاون دانش و پژوهش سپاه استان قم خاطرنشان کرد: آرامش و امنیت امروز کشورمان را مدیون از جان‌گذشتگی شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنان می‌دانیم.

وی تجلیل و تکریم خانواده‌های شهدا را موجب عزت و پالایش روح انسان عنوان کردند و گفت: سرکشی و همنشینی با خانواده معظم شهدا عامل جلب رحمت و عنایت الهی است، ما قدردان خون شهیدانمان هستیم و باید همواره در جهت حفظ آرمان‌های شهدا و راه آن‌ها گام برداریم و فرهنگ شهادت را به نسل‌های جوان و نوجوان منتقل کنیم.

همچنین در این دیدار حجت‌الاسلام الاسلام والمسلمین علیدوست‌طی سخنانی تصریح کرد: بسیج امروز پرچمدار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و یاد و نام شهدا هرچه در میان مردم زنده باشد موجب تزریق معنویت، بصیرت، شجاعت و رشادت در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی های اخلاقی و معرفتی این شهید مدافع حرم، گفت:شهید مهدی علیدوست از لحاظ ولایت مداری، اخلاق و شجاعت بی نظیر بودند و از همان دوران نوجوانی اهل مسجد ، هیئت و از بسیجیان پایگاه شهید قربانی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار