خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

شعار «مهار تورم، رشد تولید»، مهمترین نسخه درمان اقتصاد کشور است/ مسئولین با جرأت وظیفه خود را در تحقق اقدام تحولی مورد تأکید رهبر انقلاب انجام دهند

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه شعار «مهار تورم، رشد تولید»، نامگذاری شده از سوی رهبر انقلاب، مهمترین نسخه درمان اقتصاد کشور است، اضافه کرد: مقام معظم رهبری بر مجود نقص و عیوب و عقب افتادگی در اقتصاد کشور تأکید دارند.
کد خبر: ۹۵۰۰۱۷۱
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

شعار «مهار تورم، رشد تولید»، مهمترین نسخه درمان اقتصاد کشور است/ مسئولین با جرأت وظیفه خود را در تحقق اقدام تحولی مورد تأکید رهبر انقلاب انجام دهند

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص شعار سال"مهار تورم، رشد تولید"، اظهار کرد: امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، به عناون یک رهبر بصیر، حکیم، مسلط و دلسوز نسبت به مردم ایران، همواره مهمترین نیاز‌های جامعه را مورد توجه قرار داده اند و آن موارد را به عنوان شعار سال مطرح کردند.

نماینده  ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: در استمرار سال‌های متمادی که محور نامگذاری شعارها، بحث اقتصاد بوده است، امسال دو محور مهم مهار تورم و رشد تولید را مطرح کردند.

تولید، نیاز یه جهش بالنده و شکوفا دارد
حجت الاسلام والمسلمین حاحی صادقی تأکید کرد: تولید الحمدالله در این دولت رونق گرفت، اما نیاز دارد یک رشد و جهش بالنده و شکوفایی داشته باشد.

بخش‌های زیادی از تورم در بدنه اقتصاد کشور از ناحیه دشمنان تحمیل می‌شود

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه بخش‌های زیادی از تورم در بدنه اقتصاد کشور از ناحیه دشمنان تحمیل می‌شود، تصریح کرد: یگ مقداری از این تورم هم به مشکلات داخلی بر می‌گردد، که ان شاءالله امیدواریم شعار سال مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه شعار «مهار تورم، رشد تولید»، نامگذاری شده از سوی رهبر انقلاب، مهمترین نسخه درمان اقتصاد کشور است، اضافه کرد: مقام معظم رهبری بر مجود نقص و عیوب و عقب افتادگی در اقتصاد کشور تأکید دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تأکید براینکه با تلاش در تحقق «مهار تورم، رشد تولید»، تحول عظیمی در این حوزه‌ها رخ خواهد داد، گفت: بخشی از اقدام تحولی مورد تأکید رهبر انقلاب بر عهده دولت مردان و مسئولین است که با انسجام، جرأت و جسارت و با قدرت این وظیفه را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه بخش دیگر این اقدام تحولی بر عهده مردم است، اضافه کرد: مردم هم در مصرف و هم در حوزه‌های دیگر با مسئولین همراهی داشته باشند تا دشمن را در این عرصه هم شکست دهیم، ان شاءالله.

ت/۲۶۲۳
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها