خبرهای داغ:
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: تأسیسات گردشگری استان فارس در ایام ماه مبارک رمضان با رعایت شئونات اسلامی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان آماده ارائه خدمات موردنیاز به مسافران و گردشگران هستند.
کد خبر: ۹۵۰۰۱۹۹
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس سیدمؤید محسن‌نژاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جلسه هماهنگی بهره‌برداران اماکن تاریخی، فرهنگی استان فارس، سفره‌خانه‌های سنتی، واحدهای پذیرایی بین‌راهی و مجموع‌های گردشگری استان افزود: ضمن هماهنگی‌های با دستگاه‌ها و مراجع ذیربط به‌منظور تسهیل در امور مسافرینی که فارس را مقصد سفر خود در ایام نوروز قرار داده‌اند و با توجه به مصادف شدن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان تمهیداتی صورت گرفت تا مسافران بتوانند ضمن رعایت شئونات و حرمت ماه مبارک خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: زمان ارائه خدمات سفره‌خانه‌های سنتی واحدهای پذیرایی تحت پوشش این اداره‌کل از ساعت ۱۲ تا ۱۶ خواهد بود که البته با پوشش کامل مجموعه‌ها و با کسب مجوزهای لازم انجام می‌پذیرد.

محسن‌نژاد افزود: غرفه‌های فروش اغذیه و خوراک در مکان‌های تاریخی فرهنگی داخل شهری ازجمله آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، باغ ارم، باغ عفیف‌آباد و موزه نارنجستان قوام تا ساعت ۱۲ ظهر تعطیل بوده و از آن ‌پس با پوشش کامل و با رعایت تمام شئونات و حرمت ماه مبارک رمضان می‌توانند به مسافران خدمات‌رسانی کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس هرگونه تظاهر به روزه‌خواری را ممنوع اعلام کرد و گفت: در صورت مشاهده با عاملان آن برخورد جدی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها