ماه رمضان متفاوت در کهگیلویه و بویراحمد/ از برگزاری نماز جماعت در مراکز تفریحی و گردشگری تا مراسم جزء خوانی قرآن کریم

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی مذهبی در ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۰۲۴۹
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی‌نیا گفت: ۳۰۰ روحانی در سطح استان و ۳۰۰ روحانی اعزامی از قم که اغلب از فرزندان استان هستند در این ماه مبارک به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تبلیغات اسلامی علاوه بر اعزام مبلغ برنامه‌های مختلفی در ماه مبارک رمضان دارد که اعزام مبلغ برای برپایی نماز جماعت در مساجد و پارک‌ها و مراکز تفریحی و گردشگری استان از جمله این برنامه‌ها است.
وی بیان کرد: نماز جماعت در پارک‌های ساحلی، مهرورزی، پارک ولایت و آبشار یاسوج برپا می‌شود، ضمن اینکه غرفه‌های گفت‌وگوی نوجوان، ازدواج، خانواده، ایستگاه صلواتی و غرفه‌های پرسش و پاسخ به مسائل دینی دایر است.
این مسئول از اعزام قاریان برجسته ملی برای برگزاری محافل انس با قرآن در سطح استان خبر داد و گفت: یک هزار خانه قرآنی در سطح استان وجود دارد که برای برگزاری محفل انس با قرآن در ۵۰۰ خانه قرآنی برنامه‌ریزی شده است.
موسوی‌نیا همچنین از برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج خبر داد و گفت: با همکاری صدا و سیمای مرکز استان همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۷ مراسم جزء خوانی قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج برگزار و به صورت زنده از شبکه استانی دنا پخش می‌شود.
وی با بیان اینکه مراسم جزء خوانی قرآن کریم و جلسات تفسیر قرآن در سایر شهرستان‌ها هم برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های تبلیغات اسلامی برای سایر ایام ماه مبارک رمضان از جمله شب‌های قدر اعلام می‌شود.

ارسال نظرات