خبرهای داغ:

تاکید امام جمعه تبریز به نحقق پایگاه های قرآنی در مساجد

تبریز- امام جمعه تبریز با تبریک حلول ماه رمضان، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص هر مسجد پایگاه قرآنی است، به تحقق آن تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۰۰۳۱۳
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در خطبه های نخستین نمازجمعه سال، افزود: رهبر انقلاب روز گذشته در محفل انس با قرآن فرموندند؛ هر مسجد یک پایگاه قرآنی است پس هیات امنای مساجد، روحانیون و متولیان برای تحقق تاکید رهبر انقلاب تلاش کنند. 

وی سفارش بر تلاوت قرآن را از  اعمال ماه رمضان عنوان و بیان کرد: هر کسی در ماه مبارک رمضان یک آیه قرآن بخواند انگار در ماه‌های دیگر قرآن را کامل ختم کرده است و در همه مساجد و ادارات ختم قرآن در حال انجام است.

حجت الاسلام آل هاشم فرستادن صلوات، انجام نمازهای مستحبی، طلب استغفار و دعا کردن همدیگر را از دیگر اعمال سفارش شده ماه رمضان در کنار تشنگی و گرسنگی برشمرد و گفت: بهترین مطالب توصیه های پیامبر اسلام برای اعمال این ماه است.

وی در بخش دیگر خود به برگزاری اردوهای راهیان نور و حضور خود در آن اشاره و بیان کرد: بیش از ۱۴ هزار نفر از اقشار مختلف استان به منطقه عملیاتی جنوب اعزام شدند که این نشانگر  اشتیاق مردم به فرهنگ ایثار و شهادت است.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: این اردو  در واقع بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور است که معارف دوران  دفاع مقدس با آن به نسل جوان منتقل می‌شود.

خطیب جمعه تبریز در ادامه  خطبه ها به انتقال بحران جدید صهیونیست به منطقه اشاره و اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد انتشار گزارش یکی از اندیشکده‌های رژیم صهیونیستی مبنی بر فروپاشی رژیم صهیونیستی بودیم در حالی که اگر تا دیروز این حرف ادعای جبهه مقاومت بود امروز در بنگاه‌های فکری و اندیشکده‌ای صهیونیستی در مورد آن سخن زده می‌شود. 

حجت الاسلام آل هاشم : برخی مقامات اسرائیل از نابودی رژیم صهیونیستی حرف زده بودند این در حالی است که رژیم صهیونیستی همیشه تبحر در انتقال بحران از خود به سایر نقاط دارد و حال نیز همواره آن ها برای خروج از بن بست به ایجاد تنش در سایر نقاط امید بسته‌اند. 

امام جمعه تبریز با بیان اینکه کشورهای منطقه در حوزه قفقاز باید مراقب  سیاست تنش‌آفرین صهیونیستی باشند، یادآور شد: کشورهای حوزه قفقاز نباید اجازه دهند تا اختیارشان دست صهیونیست‌ها بیافتد. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها