خبرهای داغ:

هم عهدی برای تبدیل شدن به روستایی در تراز انقلاب اسلامی

مردم ولایت مدار روستای خوینس شهرستان شادگان امروز با امام زمان(عج) و نائب برحق ایشان امام خامنه ای عهد بستند که تمام تلاش خود را برای تبدیل شدن به روستایی در تراز انقلاب اسلامی انجام دهند.
کد خبر: ۹۵۰۰۳۴۰
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

گبه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شادگان؛

اهالی روستای خوینس دهستان حسینی شهرستان شادگان یکی از روستا های هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، امروز با امام زمان(عج) و نائب بر حق ایشان امام خامنه ای عهد بستند که تا رسیدن روستا،به روستایی در تراز انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی مضایقه نکنند.

 

در این مراسم، امام جماعت روستای خوینس گفت؛ امروز بحمدالله با استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان که حضور حداکثری مردم را به همراه دارد ،فرصت را مغتنم شمردیم وبه تشریح هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان که تبدیل شدن روستای خوینس به عنوان روستایی در تراز انقلاب اسلامی است را با توجه به ایجاد ظرفیت لازم و وجود پشتیبانی های مادی ومعنوی، از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبیین نمودیم .

حجت الاسلام حمزه سلامی در ادامه افزود؛ با وجود ظرفیت های کم نظیری که در روستای خوینس وجود دارد می توان باهمت وتلاش جهادی به این هدف رسید. البته لازمه رسیدن به روستایی در تراز انقلاب اسلامی ، هم فکری و هم بستگی تمام اهالی روستا ، مدیران ، مسئولان و نخبگان منطقه می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار