خبرهای داغ:

بصیرت افزایی همراه با درک و فهم رسالت قرآن در ماه مبارک رمضان

فرمانده پایگاه میثم تمار از برگزاری نشست بصیرتی جهاد تبیین قبل از جلسات قرآن در ماه مبارک رمضان در این پایگاه خبر داد .
کد خبر: ۹۵۰۰۳۵۷
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ امام جماعت مسجد امام صاحب الزمان(عج) طی سخنانی در ارتباط با اهمیت، جایگاه و نقش بسیج در جامعه، شاخصه های یک فرد بسیجی و مهمترین نماد اخلاقی و رفتاری یك فرد بسیجی در زندگی و همچنین مسائل مربوط به روز جامعه، جنگ ترکیبی و نقش هر فرد دلسوز به نظام جمهوری اسلامی ایران مطالبی بیان نمود.

 

در ادامه وی با ارائه مطالبی تحت عنوان «جهاد تبیین و روایت» پرداخت و تشریح نمود: تبیین، استراتژی اسلام و انقلاب است و بهترین کار برای شکل گیری و اثر گذاری تبیین در جوانان، برپایی کرسی های آزاد گویی و آزاد اندیشی است.

 

وی با بیان اینکه بزرگ ترین وسیله در دست انبیا الهی (ع) برای پیشبرد اهداف رسالتشان، تبیین بوده است، افزود: اگر دشمن نبود و یا با تحریف هم به جنگ ما نمی آمد، باز هم تبیین بهترین وسیله برای این است که بتوانیم اهداف انقلاب اسلامی را به مردم انتقال دهیم.

 

وی ادامه داد: طی سخنرانی رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «اگر امروز از ما بپرسند هدف شما از انقلاب اسلامی چه بوده است؟ ما خواهیم گفت هدف ما از این انقلاب؛ ایجاد تمدن اسلامی است»، و بعد در سخنرانی‌های دیگر رسیدن به تمدن اسلامی را شامل چهار مرحله: نخست «انقلاب اسلامی» که همان نابودی طاغوت است، مرحله دوم «ایجاد نظام اسلامی»، مرحله سوم «ایجاد دولت اسلامی» و مرحله چهارم «ایجاد جامعه اسلامی» عنوان نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها