خبرهای داغ:
بمناسبت ماه رمضان و عید نوروز ؛

برپایی بازارچه صنایع دستی و نمایشگاه کتاب در هندیجان+عکس

به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان، و تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید بازارچه نوروزی صنایع دستی سنتی و محصولات مواد خوراکی محلی و سنتی و نمایشگاه کتاب در ورودی شهر هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۰۴۰۶
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، با راه اندازی بازارچه محلی و نمایشگاه کتاب، فرماندار به همراه امام جمعه، روابط عمومی وتبلیغات ناحیه و بسیج رسانه ازاین بازارچه بازدید و به مسافران نوروزی و برگزار کنندگان این بازارچه و نمایشگاه کتاب با تبریک عید نوروز و ماه مبارک رمضان خوش آمد گفتند .

 

 در ادامه گزارش خبری، بازارچه و غرفه های صنایع دستی و سوغات محلی، پخت نان و آش محلی و انواع محصولات خوراکی محلی ، خشکبار و نمایشگاه کتاب بصورت قیمت های مناسب در اختیار مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور قرار گرفته که مسافران از محصولات بازارچه اعلام رضایتمندی نمودند و همچنین گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) دراین بازارچه مشغول فعالیت می باشد .

 

درادامه ، این نمایشگاه در ورودی شهر هندیجان فلکه نمادین لنج از ۳ فروردین تا ۱۳ فروردین جهت بازدید مسافران و مهمانان نوروزی و مردم شریف هندیجان برپا می باشد.

 

شهرستان بندر هندیجان یکی از شهرهای خوزستان و کشور با چندین سال قدمت تاریخی و داری فرهنگ و تمدن با مردمانی نجیب و شریف و با تقدیم ۱۳۶ شهید دوران دفاع مقدس است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار