خبرهای داغ:
شاهرود_ عشق امام حسین (ع) و حرمت ماه مبارک رمضان، موجب بخشش یک محکوم به قصاص در زندان شاهرود شد.
کد خبر: ۹۵۰۰۴۳۰
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

بخشش پای چوبه دار در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، با ورود به سال جدید و ایام بابرکت ماه رمضان، دل داغدار خانواده مقتول شاهرودی به عشق امام حسین (ع) تکان خورد و کاری خیر را بار دیگر رقم زد.
خانواده‌ای شاهرودی که در سال ۱۴۰۰ به خاطر یک نزاع و درگیری عزادار شده بودند، خواستند در سال نو و مقارن با ماه مبارک رمضان و به عشق امام حسین (ع)، دل خانواده دیگر را شاد کنند.
این خانواده با گذشت از قصاص نفس، اشک را در چشمان همه سرازیر کردند؛ مراقبان، مأموران و مددکاران زندان شاهرود هم تلاش کردند تا جانی دوباره به یک محکوم به قصاص ببخشند.
امید کهربایی، مدیرکل زندان‌های استان سمنان گفت: بخشش کاری سخت است؛ چون کسی که بخشش را انتخاب می‌کند، باید دلی به وسعت دریا‌ها داشته باشد و این اقدام نشان می‌دهد هنوز هم هستند کسانی که دلی دریایی دارند.
او تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه دل خیران و نیکوکاران شاهرودی را نیز تکان داد و این بار خیران نیز اقدامی خاص را برای این خانواده مقتول رقم زدند.
مدیرکل زندان‌های استان سمنان ادامه داد: خیران به حرمت این بخشش تدبیری اندیشیدند تا خانواده مقتول که تاکنون به سفر معنوی کربلا مشرف نشده بودند، به این سفر زیارتی بروند تا به خاطر این اقدام شایسته، از آن‌ها قدردانی شده باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها