خبرهای داغ:

مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ماه رمضان در پایگاه انتفاضه حمیدیه

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مجید سیلاوی از برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در پایگاه انتفاضه حمیدیه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۰۴۶۷
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ منصور جنادله از برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در پایگاه انتفاضه مسجد امام علی (ع) روستای شیخ زهراب گفت و خاطر نشان کرد ؛ از ویژگی‎های ماه مبارک رمضان، کیمیاگری این ماه است. در این ماه، افزون بر آنکه ثواب عبادت ها چند برابر به روزه‎دار باز می‎گرداد، اعمال عادی و روزمره شخص روزه‎دار، رنگ عبادت می گیرد.

 

وی افزود ؛ ماه رمضان، از خواب بنده عبادت و از نفس های او تسبیح می سازد. رسول اکرم صلی الله علیه و آله در خطبه آخرین جمعه ماه شعبان، درباره ماه رمضان می‎فرماید: «انفاسکم فیه تسبیح و نومکم فیه عباده؛ نفس های شما در آن تسبیح و خواب شما در آن، عبادت است».

 

 وی پایان گفت: در ماه رمضان خداوند بزرگ گناهان افراد را می بخشد و درهای رحمت را به روی بندگان مخلص خود باز می کند باشد که انشاءالله خداوند ما را مورد رحمت و بخشش خود قرار دهد و فرج صاحب العصر و الزمان عجل الله تعالی فرجه را نزدیک بفرماید.

 

مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ماه رمضان در پایگاه انتفاضه  حمیدیه

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار