خبرهای داغ:

استمرار کیفی سازی حلقه های صالحین در ماه مبارک رمضان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید علی هاشمی سپاه ناحیه حمیدیه ز استمرار برگزاری و کیفی سازی حلقه های صالحین در پایگاه امام خمینی (ره) در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۰۵۰۲
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ برادر بسیجی علی سلیمانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدعلی هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار نمود: با توجه به اینکه بحث تربیتی یکی از نکات مهم در بسیج می باشد و لزوم اینکه با کیفی سازی حلقه‌های صالحین در پایگاه ها شاهد رشد و پیشرفت باشیم و لازمه آنها توجه به اهمیت این کار خیلی دشوار یعنی تعلیم و تربیت یک نسل برای سربازی امام زمان(عج) است.

 

علی سلیمانی در ادامه تصریح کرد: حلقه‌های صالحین اگر پرشور و پر محتوا باشند و به نحو احسن برگزار شوند سدی در برابر انحرافات عقیدتی، جنگ نرم، تهاجمات فرهنگی، اعتقادی، دینی، مذهبی و... خواهند بود کما اینکه تا کنون نیز چنین بوده است.

 

 وی در پایان افزود: از جمله مطالب و موضوعاتی که در حلقات صالحین توسط سرگروه‌ها به متربیان  گفته می شود می توان به کلاس های احکام، قرآن، حفظ، تفسیر قرآن و نهج البلاغه، آموزش نماز، وضو، بیان سیره شهدا و انبیاء، بیانات و جملات مقام معظم رهبری از جمله موضوعاتی هست  که در حلقات صالحین به متربیان آموزش داده می شود تا بتوان افرادی جهادی، عازم و پای کار تحویل جامعه داد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار