خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بهبهان با ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهبهان دیدار و بر لزوم همکاری و فعالیت های هر چه بیشتر این دو مجموعه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۰۰۵۲۷
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهبهان؛ سرهنگ قاسمی خشاب در دیدار با مدیر و پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهبهان به مناسبت گرامی داشت روز شهدا بیان داشت: شهدا تنها به خانواده هایشان تعلق نداشتند، بلکه از بهترین فرزندان این ملت بودند و همواره یاد و خاطره این عزیزان در قلب و جان مردم قدرشناس ایران زنده است.

 مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران بهبهان نیز در این دیدار گفت: افتخاری است برای اینجانب که توفیق پیدا کرده ام که درکسوت خدمتگزاری به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باشم .

وی ادامه داد:خدمت به خانواده های معظم شهدا هزینه نیست بلکه یک افتخار است برای اینجانب و مجموعه همکارانم که بتوانیم قدمی مثبت در راستای خدمت به جامعه هدف برداریم.

وی اظهار کرد: ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت امروز یکی از ضروریات جامعه است که باید بدان اهتمام داشته باشیم و در این راه باید از تمامی ظرفیت‌ها بهره ببریم. امروز یکی از مهم‌ترین وظایف ما حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

مدیر محترم بنیاد شهید بهبهان در پایان نیز ضمن قدردانی از حضور فرمانده سپاه ناحیه بهبهان و دلگرمی های وی، بر همکاری و همدلی با نهادهای همچون سپاه تاکید و گفت: ما باید قدردان و خدمتگزار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باشیم و آنها را تکریم کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها