خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه میامی :

رشد تولید مستلزم توجه به آموزش و به کارگیری نیروی کار جوان انقلابی است

میامی _فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میامی گفت: رشد تولید مستلزم توجه به آموزش و به کارگیری نیروی کار جوان انقلابی است.
کد خبر: ۹۵۰۰۵۳۲
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج ،سرهنگ پاسدار محمد مهدی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میامی در گفتگو ویژه خبری با خبرگزاری بسیج درباره شعار سال نو که به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان سال "مهار تورم و رشد تولید" نام گذاری شده است، ضمن تبریک به مناسبت حلول سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: تورم یکی از بزرگترین مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور است که در سنوات گذشته تشدید شده و معیشت مردم را تهدید کرده و از طرفی توانسته مانعی بر سر راه رشد اقتصادی شود.

وی با بیان اینکه رشد تولید و به حرکت درآوردن چرخه های آن،مستلزم توجه به آموزش و به کارگیری نیروی کار جوان انقلابی است،افزود: افزایش تولید و بهروری بالا به نوبه خود خنثی کردن تحریم ها را موجب می شود، که نتیجه‌ی استقلال و خودکفایی را بدنبال دارد.

اسماعیلی اضافه کرد: توجه به فرامین مقام معظم رهبری و عمل به وعده ها موجب تحقق شعار سال و تقویت آرمان ها و ارزش های این کشور متمدن در گروی رسیدن به توسعه پایدار می‌شود.

وی در پایان ابراز داشت:امیدواریم که با ورود دولت انقلابی و مردمی حضرت آیت الله رئیسی و همراهی تمامی آحاد جامعه امسال شاهد برکات فراوانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها