برگزاری مراسم حمایتی ویژه انجمن‌ها واقشار آسیب پذیر در زاهدان برگزار شد

سبد کالای هفتصد هزار تومانی بارعایت کرامت و شأن انسانی، به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر خصوصاً انجمن‌های ناشنوایان، نابینایان، کوتاه قامتان به اهداء شد.
کد خبر: ۹۵۰۰۵۸۸
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری، معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر خصوصاً انجمن‌های ناشنوایان، نابینایان، کوتاه قامتان، و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان باحضور سردار مرتضوی فرمانده، قرارگاه و مسئولین حوزه ی نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه قدس و سپاه سلمان، مدیران ادارات، محفل صمیمی با اعضای این انجمن ها برگزار شد.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس افزود: در این مراسم، ابتدای ورود ویزیت درمانی و پزشکی و نیز اهدای داروی رایگان و همچنین انجام میز خدمت با حضور دستگاه‌های مرتبط انجام شد.

 

سرهنگ جعفری،خاطرنشان کرد: از ظرفیت هنری قاریان، گروه‌های سرود و هنرمندان هر قشر در برپایی مراسم استفاده شد و در پایان هم از نخبگان و مدال آوران هر قشر با اهدای لوح و هدیه ی نفیس تقدیر ویژه انجام شد.

وی با بیان اینکه برگزاری این مراسم،دویست میلیون تومان هزینه شده است، اظهار داشت: در پایان برنامه، سبد کالای هفتصد هزار تومانی بارعایت کرامت و شأن انسانی،به تمامی حضار اهداء شد.

ارسال نظرات