نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

نقش دولت و مجلس در تحقق شعار سال تعیین کننده است

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش دولت و مجلس در تحقق شعار سال تعیین کننده است.
کد خبر: ۹۵۰۰۵۹۰
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲


به گزارش خبرگزاری بسیج، علی اکبربسطامی نماینده مردم ایلام درمجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارایلام بیدار ضمن تبریک سال جدید به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان مهارتورم و رشد تولید اشاره و گفت: شعار‌های سال که از سوی رهبر معظم انقلاب در ابتدای هر سال چراغ راه مسئولان و ملت است که باید به‌عنوان یک راهبرد ملی مدنظر همگان قرار گیرد.



وی با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند همدلی و تعامل بیشتر همه مسئولان و اقشار مختلف جامعه است، اظهار کرد: چنانچه آحاد مختلف جامعه و نیز مسئولان وظایف خود را به درستی انجام دهند می‌توانیم تولید را در کشور آنگونه که باید رونق و جهش دهیم.

بسطامی افزود: نباید فراموش کنیم که لازمه رشد تولید همان رونق تولید است که باید سرعت و شتاب بیشتری با حمایت بیشتری هم از طرف مجلس و هم دولت به وجود آید.



وی با اشاره به ساز و کار‌های لازم برای رشد تولید و مهارتورم در ایلام افزود: باید به توانمندی‌های داخلی اعتماد و با توجه به تولیدکنندگان ایرانی آن‌ها را در مسیر تولید حمایت کنیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نقش دولت و مجلس در تحقق شعار سال تعیین کننده و محوری است و به هماهنگی دستگاه‌ها برای تحقق آن لازم است.

ارسال نظرات