معاون استاندار ایلام گفت:

ترافیک مانعی برای توسعه گردشگری در ایوان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: معضل ترافیک در شهر ایوان به مانعی برای توسعه هرچه بیشتر گردشگری شهرستان با توجه به ظرفیت‌های منطقه تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۵۰۰۵۹۴
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید هژبری روز یکشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان ایوان اظهار داشت: همه باید تلاش کنند مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان ایوان بعنوان یکی از مناطق گردشگری استان که در تمام فصول سال بویژه ایام نوروز پذیرای گردشگران و مسافران است، برطرف شود.

وی افزود: برگزاری جلسات شورای ترافیک استان و شهرستان و نظارت‌های مستمر نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و رونق بهبود عبور و مرور شهری دارد.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: حل مشکلات ترافیک، در شهرستان ایوان نیازمند برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است.

هژبری تاکید کرد: تشکیل منظم جلسات شورای ترافیک استان و شهرستان‌ها و مدیریت هماهنگ در کنترل ترافیک بین دستگاه‌ها زمینه همدلی و هماهنگی در تصمیمات و هم افزایی در اجرا با هدف کاهش تصادفات و تلفات جانی رانندگان و مسافران را به دنبال خواهد داشت.

وی ضمن مروری بر اقدامات صورت گرفته در راستای حل مشکلات ترافیک شهرستان ایوان که نیازمند توجه جدی در برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارد اشاره کرد و خواستار پیگیری و رفع نقاط حادثه خیز در این شهرستان شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام ضمن تقدیر از نیرو‌های پلیس راه گفت: از ۲۴ اسفند تاکنون در حوزه پلیس راه ایلام، (هفت چشمه، چوار، اسلام آباد) تنها چهار فقره تصادف جرحی با چهار نفر مجروح و ۱۲ فقره تصادف خسارتی رخ داده است.

در این جلسه نقاط ترافیکی از جمله دور برگردان‌های غیر استاندارد محور ایوان به زرنه و اصلاح آن‌ها، نصب نیوجرسی و ایجاد پارکینگ، تعریض جاده آرامستان‌های حاجی حاضر و سراب ایوان، تعریض و جداسازی مسیر دوراهی زرنه تا تونل اربعین، احداث تقاطع زیرگذر و روگذر برای تقاطع گلان در محور ایوان به زرنه، احداث واریانت برای رفع نقطه حادثه خیز پیچ شهید فرجیان زاده احداث بلوار برای روستا‌های گله جار و ساتیان مطرح شد.

شهرستان ۵۰ هزار نفری ایوان در ۴۰ کیلومتری ایلام قرار دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار