خبرهای داغ:

پذیرایی ازمهمانان نوروزی با افطاری ساده ماه رمضان دربندرهندیجان

درتعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان، ایستگاه صلواتی و افطاری ساده برای مهمانان نوروزی به همراه اقامه باشکوه نماز جماعت مغرب و عشاء باحضور امام جمعه ، فرماندار تعدادی از مسئولان ، بسیجیان و مسافران و مهمانان نوروزی در فلکه لنج ورودی بندرهندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۰۶۱۷
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، اقامه نماز مغرب و عشا و برپایی ایستگاه صلواتی با صرف افطاری ساده ویژه مسافران نوروزی توسط امام جمعه شهرستان و با حضور فرماندار و دیگر مسئولان واقشار مردم وبسیجیان پایگاهی و حوزه شهید مزارعی و اعضای کادر شهید علی هاشمی حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی در فلکه لنج، فلکه ورودی شهر هندیجان برگزار شد‌.

 

 درادامه گزارش خبری پس ازاقامه نماز جماعت مغرب و عشا در فضای ورودی شهر هندیجان فلکه نمادین لنج ، ایستگاه صلواتی با افطاری ساده از مهمانان نوروزی پذیرایی شد.

 

درادامه پس از آن امام جمعه شهرستان به همراه فرماندار و روابط عمومی وتبلیغات ناحیه سپاه هندیجان و بسیج رسانه، فرمانده انتظامی شهرستان از نحوه اجرای خدمات رسانی مسافران نوروزی در ورودی شهر بندر هندیجان از استقرار جمعیت هلال احمر، فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ و بازارچه محلی صنایع دستی بازدید و نکات و مواردی توسط فرماندار و امام جمعه شهرستان ارائه شد.

 

مسافران نوروزی از مهمان‌نوازی مردم خوزستان و شهرستان بندر هندیجان تقدیر و تشکر نمودند وازاینکه مسئولان استان و شهرستان باجدیت پیگیر رفاه حال مسافران نوروزی و فراهم نمودن امکانات تفریحی و گردشی و زیارتی و یادمان های شهدای مناطق عملیاتی جنوب و اقامتی و امنیتی و حتی بهداشتی هستند تشکر نمودند ‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار