خبرهای داغ:
استاندار قزوین؛

استان قزوین باید نقش خود را در تحقق شعار سال به درستی ایفا کند

استاندار قزوین گفت: امسال شعار سال کمی و قابل محاسبه است و باید محقق شود، موضوعی که نیاز به تدبیر، شجاعت و همراهی دارد و استان باید نقش خود را در تحقق شعار سال به درستی ایفا کند.
کد خبر: ۹۵۰۰۶۶۱
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

قزوین_ به گزارش بسیج، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در دیدار نوروزی مدیران استان که شامگاه یکشنبه ششم فروردین در مسجد جامع عتیق قزوین برگزار شد، اظهار داشت: دیدارهای نوروزی هر ساله به این دلیل در یکی از بناهای تاریخی برگزار می شود تا مديران به عنوان خدمت گزاران مردم ظرفیت‌های استان را هرچه بهتر شناخته و از گذشتگان درس عبرت بگیرند.

وی با بیان اینکه مسجد جامع یکی از مکان های عبادی، سیاسی و حکومتی در شهر، استان و کشور بوده است، افزود: خیلی از افراد در طول تاریخ در این فضاها حضور داشته اند و برای ساخت، تکمیل و توسعه این فضا برنامه ریزی کردند ولی امروز رفته اند و شاید چیزی از آنها باقی نمانده است و این اتفاق برای همین جمع هم خواهد افتاد و باید از موقعیت خدمت گزاری استفاده کرد.

اعلایی گفت: امروز به خواست و اراده الهی توفیق خدمت گزاری در مسیر تعالی جامعه در دورانی که آرزوی خیلی از دلسوزان اسلام و ایران بوده، نصیب جمع حاضر شده و باید از این موقعیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان قزوین در خیلی از شاخص های امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در سطح کشور بالاتر از نسبت جمعیتی و جغرافیایی قرار دارد و این موضوع نتیجه مدیریت و شجاعت و دقت در مدیریت ها است که همین راه باید ادامه یابد و نتیجه اقدامات به سمع و نظر مردم برسد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ مسائل پیچیده ای در کشور اتفاق افتاد ولی خوشبختانه در استان قزوین به نحوی مدیریت و تدبیر شد که کمترین مسائل و بیشترین توفیقات را به دست آوردیم و این اقدامات شایسته تقدیر و تشکر است.

وی با بیان اينکه همواره قدردان فهم، شعور، بصیرت و درایت مردم فهیم استان هستیم، افزود: سال جدید سال ویژه ای است و در دنیا اتفاقات ویژه و منحصر به فردی اتفاق می افتد و این مهم درحالی است که ایران به عنوان یکی از ابر قدرت ها، تاثیرگذار در شکل گیری مناسبات است و در این تاثیرگذاری هر کس به اندازه خود باید نقش آفرینی کند.

اعلایی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز مرکز تصمیم گیری و تصمیم سازی برای آینده تاریخ است و باید در چنین روزگاری به نحو احسن اقدام کرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: امسال شعار سال کمی و قابل محاسبه است و باید محقق شود، موضوعی که نیاز به تدبیر، شجاعت و همراهی دارد و استان باید نقش خود را در تحقق شعار سال به درستی ایفا کند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه دورهمی مدیران بدون شک موثر خواهد بود، اظهار داشت: حضور مدیران استان در نماز جمعه باید بیشتر شود و نماز جمعه به عنوان‌ یکی از نقاط اتکا و اتصال به مردم  و زمینه‌ای برای میثاق و میعاد باشد و باید این مهم با همت بیشتر مدیران دنبال شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها