خبرهای داغ:
تبریز- طی آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی توزیع بسته‌های معیشتی مرحله دوم پویش هلال رحمت آغاز و از تجهیزات اختصاص یافته به بانک امانات پزشکی هلال احمر تبریز رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۰۰۶۶۹
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه در استان گفت: هلال احمر جزو سازمان‌هایی است که در سطح دنیا در هر جایی بلایای طبیعی و مشکلی پیش بیاید هلال احمر حضور فعال دارد، جالب این است که تفاوت هلال احمر کشور ما با دیگر نهاد‌های در این است که در این جمعیت یک تعداد افراد بصورت داوطلبانه و افتخاری خدمت می‌کنند که بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به حضور ارزشمند جوانان جمعیت هلال احمر استان در زلزله کشور ترکیه و نیز زلزله شهرستان خوی گفت: این عزیزان در برهه‌های حساس سایر کشور‌ها نیز زحمات زیادی متحمل می‌شوند که این حضور و خدمت برای همه ما احساس غرور ملی می‌افریند .

 توزیع تچهار هزار بسته معیشتی ویژه پویش هلال رحمت در ۳ مرحله به ارزش ریالی ۲۰میلیارد ریال آغاز شد.

همچنین در این آیین از تجهیزات پزشکی اختصاص یافته به بانک امانات پزشکی جمعیت هلال احمر شهرستانتبریز رونمایی شد که دستگاه‌های ساکشن، دستگاه اکسیژن ساز، انواع تخت‌های بیمار، دستگاه‌های بای پپ، انواعویلچر، مانومتر و ماسک‌های دستگاه‌های بای پپ که در مجموع ۶۶ قلم کالای پزشکی به ارزش ریالی بیش از ۵میلیارد ریال برآورد می‌شود

تجهیزات بانک امانات پزشکی بصورت رایگان و امانی در اختیار بیماران نیازمند قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات