استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهر زاهدان به عنوان پایتخت وحدت اسلامی از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است، گفت: این شهر باید الگویی برای سایر شهر‌ها باشد و در این راستا باید با کار‌های جهادی روز به روز شاهد بهبود چهره شهر باشیم.
کد خبر: ۹۵۰۰۶۸۶
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محمد کرمی در دیدار نوروزی با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار زاهدان بیان کرد: با تکیه بر توانمندی‌های داخلی باید موانع را برداریم و با سرعت بیشتری مشکلات را از پیش رو برداریم.

وی افزود: مردم به عنوان بازوی قدرتمندی می‌توانند یاری‌رسان مسئولان باشند و در این راستا می‌بایست با برنامه‌ریزی اصولی و صحیح موجبات ورود سرمایه‌گذار در حوزه‌های مختلف و پیشرفت در همه عرصه‌ها رقم‌زده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که در زاهدان و استان سیستان و بلوچستان وجود دارد باید زمینه شکوفا شدن و استفاده بهینه از تمامی فرصت‌ها را جهت پیشرفت هرچه بیشتر فراهم ساخت.

کرمی گفت: با مشارکت مردم و همکاری تمام دستگاه‌ها می‌توان بهتر از گذشته در خدمت مردم بود و در مبحث مدیریت شهری نیز اقدامات مثبت و رو جلویی به خصوص در نوروز امسال توسط شهرداری زاهدان انجام شد که جای قدردانی و آرزوی توفیق خدمت در آینده را دارد.

فضای سبز شهری و آسفالت معابر به عنوان اصلی‌ترین موضوع در دستور کار شهرداری قرار دارد

محمدامیر براهویی، شهردار زاهدان ضمن ابراز خرسندی از توجه و حمایت استاندار نسبت به مجموعه شهرداری زاهدان بیان کرد: موضوع ارتقاء و توسعه کمی و کیفی خدماتی که ارائه می‌شود همواره با جدیت و حساسیت بالایی در دستور کار قرار دارد که در این میان مبحث فضای سبز شهری و آسفالت معابر به عنوان اصلی‌ترین موضوع در کانون توجه ما قرار دارد.

وی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته گفت: طی یکسال اخیر علی رغم مسائل و مشکلات متعدد اقتصادی حاکم بر جامعه، اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های شهرداری نه تنها متوقف نشد بلکه از پیشرفت قابل توجهی نیز برخوردار بوده است.

شهردار زاهدان ضمن تشریح برخی از برنامه‌های سال جدید؛ لزوم تسریع در اجرای آن‌ها را مورد تأکید قرار داد و افزود: با توجه به اینکه سال پیش رو برای شهرداری زاهدان به عنوان سال نهضت آسفالت نامگذاری شده لذا طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش خواهیم کرد که دراین راستا حداکثر رضایتمندی شهروندان را بدست‌آوریم.

وی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات صورت گرفته در حوزه فضای سبز طی سال گذشته گفت: در سال گذشته با توجه به پروژه‌هایی که به انجام رسید، ۲۰۰هزار مترمربع به سرانه فضای سبز شهری افزوده شد که این روند در سال جدید نیز با سرعت و کیفیت بهتری ادامه خواهد یافت.

براهویی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ابتدای سال جدید اذعان کرد: با عنایت به فرمایشات معظم له در نامگذاری سال ۱۴۰۲ به نام سال مهار تورم و رشد تولید تلاش خواهیم کرد تا در راستای خدمت به شهروندان با بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی اظهار‌امیدواری کرد: در سال جدید نیز همانند سنوات گذشته شاهد حمایت‌های تمامی دستگاه‌ها به ویژه استانداری و مجموعه شورای اسلامی شهر باشیم تا بتوانیم مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را بهتر از گذشته طی کنیم.

ارسال نظرات