خبرهای داغ:
همدان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: باید تلاش کنیم کاستی‌ها را با در کنار هم قرار گرفتن و با اتحاد، انسجام، همبستگی و همدلی حل کنیم.
کد خبر: ۹۵۰۰۷۲۰
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری در آیین تکریم و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار با تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: سالی که با ماه میهمانی الهی و پهن شدن سفره ضیافت الهی آغاز شود سالی پر از خیر و برکت، پر از معنویت و بستر و مقدمه سازی ظهور امام عصر(عج) باشد.

وی با بیان اینکه انسان جلوه‌هایی در فضای جامعه اسلامی می‌بیند که زیبنده جامعه اسلامی و ماه میهمانی خدا نیست، افزود: بخشی از این امر به غلفت‌های ما برمی‌گردد که متناسب با حرکت پر شتاب انقلاب اسلامی به سمت تمدن‌ها و افق‌های بلند نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان کرد: امام جامعه در افق‌های تمدنی بلند حرکت می‌کند و توده‌های مردم هم با این حرکت‌های امام جامعه همراه هستند و هر جا که فرمانی صادر می‌کنند مردم از جان و دل و با تمام اشتياق لبیک می‌گویند و مصداق آن راهپیمایی۲۲ بهمن و جشن‌های نیمه شعبان بود که گاهی منتخبین جامعه، نخبگان و... از آن غافل هستند و پا به پای امام جامعه در افق حرکت نمی‌کنند.

وی گفت: باید تلاش کنیم کاستی‌ها را با در کنار هم قرار گرفتن و با اتحاد، انسجام، همبستگی و همدلی حل کنیم.

نظیری با اشاره به اقدام رئیس جمهور در تشکیل شورای عالی جهاد در راستای احیای جهاد سازندگی، به طوری که حرکت‌های ساختارمند جهاد گونه در فضای جامعه شکل گیرد، عنوان کرد: یک حلقه اتصال دولت و حاکمیت و مردم صورت گرفته؛ به فراخور، اقدام عملی که انجام شده از جمله تشکیل شورای عالی جهاد در کشور متشکل از اعضای حقیقی و حقوقی، باید عزم‌ها را جزم و با یک حرکت جهادی کارها را پیش ببریم.

وی در ادامه از خدمات، زحمات و مجاهدت‌های حجت‌الاسلام جمشیدی که هشت سال هدایت اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان بهار را عهده‌دار بود تقدیر کرد و گفت: در سنگر دیگری از خدمات و تجربه‌های گران سنگ ایشان بهره‌مند خواهیم شد.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام جمشیدی تقدیر و حجت‌الاسلام کرمی به عنوان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات