نوروز جهادگران بسیجی با رایحه خوش کار جهادی:

استخر ذخیره آب کشاورزی روستای آرزومند به دست بسیجیان فراهانی در حال ساخت است

فرمانده سپاه فراهان گفت: اردوی جهادی نوروز ۱۴۰۲ در منطقه روستایی آرزومند با حضور جهادگران فراهانی در زمینه های عمرانی، فرهنگی و آموزشی توسط برادران و خواهران جهادی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۵۰۰۷۳۴
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ سرهنگ پاسدار نعمت الله نجفی فرمانده سپاه فراهان در حاشیه این اردو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت:اردوی جهادی نوروز ۱۴۰۲ در منطقه روستایی آرزومند فراهان با حضور گروه های مختلف جهادی بسیج سازندگی فراهان در حال برگزاری است.

وی افزود:این اردو در منطقه روستایی آرزومند با حضور جهادگران فراهانی در زمینه های عمرانی، فرهنگی و آموزشی توسط برادران و خواهران جهادی در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه فراهان با بیان اینکه مشق کار بسیجی تلاش آمیخته با کار جهادی است گفت: بسیج تلاش می کند با برنامه ریزی در اجرای هرچه بهتر اردو های جهادی زمینه را برای عمران و آبادانی در بخش های مختلف را فراهم کند.


سرهنگ نجفی بیان داشت: در این ایام خجسته گروه جهادی بسیج شهید شاطری با هدف جلوگیری از اتلاف آب کشاورزی استخر ذخیره آب کشاورزی روستای آرزومند طی ده روز در دستور کار قرار گرفته شده است که ان شاالله تا پایان فروردین ۱۴۰۲ تحویل کشاورزان می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار