خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه زکیه صالح‌آباد خبر داد

برگزاری ۱۰ عنوان برنامه طی ماه مبارک رمضان در پایگاه زکیه صالح‌آباد

همدان-فرمانده پایگاه زکیه روستای کریم آباد صالح‌آباد از برگزاری ۱۰ عنوان برنامه طی ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۰۷۷۱
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰

ماه منیر امیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار با تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: رمضان ماه بندگی و استغفار است و در ماه میهمانی خدا باید انس با قرآن داشته باشیم و بندگی را با اخلاص و حضور قلب انجام دهیم.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در سطح پایگاه گفت: ۱۰ عنوان برنامه متنوع در ماه مبارک رمضان به همت بانوان و بسیجیان روستای کریم‌آباد برگزار می‌شود.

فرمانده پایگاه مقاومت زکیه روستای کریم آباد حوزه حضرت معصومه (س) صالح‌آباد عنوان کرد: ازجمله این برنامه‎ها می‌توان به ختم قرآن روزانه، هر روز یک جزء با حضور ۳۰ نفر از بسیجیان پایگاه به نیت شهدا و در رأس تعجیل در امر فرج صاحب الزمان(عج) اشاره کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر ختم قرآن، ختم صلوات و قرائت دعاها و ادعیه و مناجات، سخنرانی با موضوع ماه مبارک رمضان، انجام دادن اعمال، احکام شرعی، فعالیت بسیجیان در فضای مجازی و کانال ثامن و قرار دادن پست‌های ویژه ماه رمضان در فضای مجازی، بررسی و تحلیل نکات مهم و... در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای کریم آباد برگزار می‌شود.

امیدی با تاکید بر استقبال اهالی روستا از این برنامه‌ها گفت: خواهران بسیجی حتی کودکان و اهالی روستا حضور پرشوری در برنامه‌ها دارند و نه تنها با حضور خود در برنامه‌ها زینت بخش مراسم و برنامه‌های ما هستند بلکه در اجرای برنامه‌ها ما را کمک می‌کنند.

وی اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌هایی چون تهیه و توزیع بسته غذایی بین نیازمندان در آستانه سال نو و ماه رمضان، شرکت بسیجیان در اعتکاف، برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه و... نیز از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات