خبرهای داغ:
مدير سازمان تعاون روستايي آذربايجان شرقي:

قيمت مصوب هرکيلو خرما مضافتي ۷۱ هزار و ۴۰۰ تومان است

تبریز- مدير سازمان تعاون روستايي آذربايجان شرقي گفت: قيمت مصوب هرکيلو رطب مضافتي ۷۱ هزار و ۴۰۰ تومان از طريق تعاون روستايي استان عرضه مي شود.
کد خبر: ۹۵۰۰۸۰۰
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

به گزارش  خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اکبر رنجگران در حاشیه وبینار قرارگاه امنیت غذایی با حضور وزیر جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگاران با بيان اينکه با توجه به تقارن سال نو و ماه مبارک رمضان، تعاون روستايي بحث تأمين خرماي تنظيم بازاري براي روزه‌داران عزيز را قبل از آغاز سال نو انجام داده و در کليه استان‌ها به تفکيک و به ميزان درخواست هر استان بازاررساني شده است گفت: امر توزيع خرماي تنظيم بازاري  در استان آذربايجان شرقي از 10 روز قبل در استان آذربايجان شرقي آغاز شده و توزيع خرما ادامه دارد.

وي با بيان اينکه خرماي تنظيم بازاري با قيمت مصوب رطب مضافتي هر کيلوگرم ۷۱ هزار و ۴۰۰ تومان بصورت خرده فروشي و براي مصرف کننده و در بسته هاي ۶۰۰ گرمي توزيع مي‌شود گفت: قيمت عمده تحويلي توسط تعاون روستايي به مراکز عرضه خرما 68 هزار تومان مي باشد.

قيمت مصوب هرکيلو خرما مضافتي ۷۱ هزار و ۴۰۰ تومان است

به گفته او، در کنار فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي و فروشگاه هاي تعاون روستايي در شهرستان ها در غرفه‌هايي که ميوه تنظيم بازار شب عيد را در سراسر استان توزيع مي‌کنند، تا ۱۳ فروردين خرماي تنظيم بازاري با قيمت مصوب در اين غرف توزيع مي‌شود.

رنجگران ادامه داد: خرماي مورد نياز براي عرضه در ماه مبارک رمضان به مقدار لازم ذخيره سازي شده او به مرور تا پايان ماه مبارک رمضان به تدريج در غرفه‌هاي عرضه ميوه تنظيم بازار، فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي و اصناف منتخب عرضه مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها