پیام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود بمناسبت روز ملی نمایش

شاهرود_ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود روز ملی «هنر‌های نمایشی» را به هنرمندان عرصه تئاتر تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۰۰۸۱۰
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

پیام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود بمناسبت روز ملی نمایشبه گزارش خبرگزاری بسیج، در متن پیام محمدتقی یزدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنر‌های نمایشی آمده است:
بی شک هیچ زبانی گویاتر از زبان هنر نیست و هنرمند با توانایی و استعداد ذاتی خود به شیواترین شکل ممکن آن را بیان می‌کند و جان و احساسش بهای این زیبایی است.
تقارن میراث باستانی نوروز با رویداد روز جهانی تئاتر و روز ملی هنر‌های نمایشی، نشان از قدمت و عظمت فرهنگ ایران زمین و پیوند ناگسستنی‌اش با هنر است.
روز جهانی تئاتر و روز ملی هنر‌های نمایشی در موسم بهار، فرصتی ارزشمند را برای ارج نهادن به فعالان ساعی و خلاق و چهر‌های نمایشی شهرستان شاهرود پدید آورده است.
این روز ملی را به مردم و هنرمندان عرصه هنر‌های نمایشی تبریک می‌گویم. امید است هنرمندان هنر ششم در شهرستان شاهرود در راستای غنا بخشی به نمایشنامه نویسی با گویش محلی و تولید و اجرای کار‌های فاخر مطابق با فرهنگ غنی و باستانی این خطه بیش از پیش اهتمام ورزند.
یادآوری می‌شود هفتم فروردین مطابق با ۲۷ مارس روز جهانی تئاتر است که در کشورمان از سال ۹۶ به‌عنوان روز ملی هنر‌های نمایشی در تقویم رسمی به ثبت رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار