خبرهای داغ:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین؛
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: ارائه خدمات از مرحله نخست تا استمرار خدمات به نیازمندان و محرومان فقط از طریق سایت "سها" صورت می گیرد.
کد خبر: ۹۵۰۰۸۳۱
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

قزوین_ به گزارش بسیج محمد صیادی در بیان این خبر عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به نیازمندان و محرومان خدمات ارائه می کند و امروزه با توجه به گستردگی جغرافیایی و تنوع کمک های مورد نیاز، ارائه این خدمات در بستر سامانه "سها" اجرا می شود.

وی ادامه داد: اگر فردی دارای محرومیت بوده و بخواهد تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) قرار گیرد باید برای ثبت نام از طریق سایت "سها" به نشانی https://soha.emdad.ir اقدام کند و با گرفتن رمز عبور و نام کاربری، استمرار خدمات گیری نیز از طریق این سایت صورت خواهد گرفت.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: از زمان راه اندازی این سایت از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ تاکنون، برخی از مددجویان از طریق سایت به دلیل نداشتن شرایط تحت حمایت حذف شده اند.

وی افزود: افراد در هنگام ثبت نام در این سایت باید سیم کارت فعال به نام خود داشته باشند و در ادامه برای بررسی های اولیه، حساب های بانکی و سایر اموال آنها را رصد می شود در نتیجه در خدمت به نیازمند واجد شرایط، امکان خطا کاهش می یابد.

صیادی عنوان کرد: در این مرحله اگر ثبت نام کننده جزو سه دهک نخست جامعه باشد، پیامک تأیید دریافت خواهد کرد و با پیامک محل ارسال پرونده وی در گام نخست و در گام بعدی نام مدکار تعیین و پیامک می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از بررسی شرایط افراد در این سایت از طریق دهک بندی سازمان هدفمندی یارانه هاست، در صورت مغایرت این دهک بندی، افراد باید از طریق سایت https://hemayat.mcls.gov.ir به دهک بندی خود اعتراض کرده و بعد از اصلاح، برای ثبت نام اقدام کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: در حال حاضر این سایت به برخی از سامانه ها همچون ثبت اسناد و املاک، ثبت احوال، حساب های بانکی و ... متصل است و به مرور این اتصال افزایش یافته و استعلام وضعیت افراد دقیق تر می شود تا خدمت رسانی به افراد نیازمند را با سرعت و دقت هرچه بیشتر داشته باشیم.

وی یادآورشد: در حال حاضر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین به بیش از ۳۱ هزار خانواده مددجو خدمات مختلف و مستمر ارائه می کند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها