پذیرش بیش از 20 هزار مسافر نوروزی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش ۲۰ هزار ۵۶۸ مسافر و گردشگر نوروزی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش این استان تا هشتم فروردین ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۰۸۵۲
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ، حسنعلی عزت خواه گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا صبح هشتم فروردین چهار هزار ۵۶۸ خانوار با جمعیتی۲۰ هزار و ۵۶۸ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند.

عزت خواه با بیان اینکه بیشترین پذیرش مسافران نوروزی مربوط به پایگاه اسکان شهرستان بویراحمد با دو هزار ۶۳۳ خانوار و جمعیت ۱۲ هزار ۱۰۵ نفر بوده است بیان کرد: شهرستان گچساران و کهگیلویه در رتبه های بعدی پذیرش اسکان مسافران نوروزی قرار دارند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیشترین مهمانان نوروزی امسال به ترتیب از استانهای اصفهان، چهار محال بختیاری ، فارس و خوزستان ، خراسان رضوی و تهران بوده است.
وی ضمن تشکر از عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در استان از آنان خواست با تکریم و سعه صدر پاسخگوی مسافران و گردشگران نوروزی باشند تا آنان با خاطره ای خوش استان را ترک کنند.
عزت خواه از مسافران نوروزی نیز خواست با توجه به تقارن بهار طبیعیت با بهار قرآن و معنویت همه شئونات اسلامی را نیز بر اساس آموزه های اسلامی رعایت نمایند.
گفتنی است : ۱۲ پایگاه و ۱۶۳ مدرسه جهت اسکان نوروزی توسط آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستانها و مناطق پیش بینی شده است که تا 12 فروردین ماه پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی می باشد.

 

ارسال نظرات