خبرهای داغ:
طرح اطعام مهدوی-افطاری ساده با هدف کمک به خانواده‌های ایتام و نیازمندان در استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۰۸۷۷
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مرتضی موصلی، مدیرکل امداد فارس با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان و ضرورت توجه و دستگیری از ایتام و نیازمندان در این ماه مبارک، گفت: طرح ملی اطعام مهدوی چند سالی است در کشور با هدف تهیه و توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم بین جامعه هدف برگزار می شود.

موصلی خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه رمضان 52 آشپزخانه در استان جهت طبخ غذای گرم راه اندازی شدند که در همین چند روز ابتدایی ماه مبارک رمضان 19800 پرس غذای گرم را با ارزش 14 میلیارد و 480 میلیون ریال طبخ و توسط مراکز نیکوکاری بین نیازمندان توزیع شده است.

او ادامه داد: در مدت مذکور تعداد 6200 بسته غذایی به ارزش 36 میلیارد و 482 میلیون ریال با کمک خیرین استان تهیه شد که به دست نیازمندان رسیده است.

مدیر کل امداد فارس افزود: طرح افطاری ساده نیز در قالب تهیه اقلام غذایی جهت افطار خانواده های نیازمند در استان همزمان با سراسر کشور اجرا می شود که در این طرح نیز از ابتدای ماه رمضان تاکنون، تعداد 17 هزار و 420 مورد به ارزش 3 میلیارد و 304 میلیون ریال تهیه و توزیع شد.

موصلی در پایان یادآور شد: در سال گذشته مردم نیکوکار استان مجموعاً میزان475 میلیارد و 146 میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی خود را در طی ماه مبارک رمضان سال 1401 و در قالب طرح اطعام مهدوی به ادارات کمیته امداد ، مراکز نیکوکاری و کمک مستقیم خیرین سطح استان جهت بهره مندی نیازمندان اهدا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها