مدیرکل کمیته امداد ایلام خبر داد

تحقق۱۶۰ درصدی برنامه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ایلام

مدیرکل کمیته امداد ایلام از تحقق ۱۶۰ درصدی برنامه‌های حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد این استان طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۰۹۳۱
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا طاهری روز سه شنبه در دیدار فرماندار مهران و اعضای شورای تأمین این شهرستان اظهار داشت: مردم استان ایلام سال گذشته بیش از ۶۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده اند که ۲۲ میلیارد ریال آن در ایام اربعین جمع آوری شده است.

وی با عنوان اینکه کمیته امداد استان سال گذشته درشاخص‌های گوناگون خدمت رسانی از استان‌های برگزیده کشور معرفی شد، افزود: با توجه به اینکه کسب موفقیت‌های گوناگون توسط کمیته امداد مرهون همکاری و هم افزایی دستگاه‌های گوناگون است، برای توسعه خدمت رسانی همچنان نیازمند این همکاری‌ها هستیم.

فرماندار مهران نیز در این دیدار گفت: کمیته امداد در شرایط تورمی و مشکلات اقتصادی بهترین خدمات و عملکرد را به مردم استان ایلام ارائه داده است.

علی عباس شفیعی افزود: شهرستان مهران علیرغم همه ظرفیت‌ها و امکانات از مناطق محروم استان ایلام است و از کمیته امداد انتظار داریم توجه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشد.

وی همچنین با عنوان اینکه تنوع سرفصل‌های خدمت رسانی کمیته امداد نشانگر توجه همه جانبه این نهاد به نیاز‌های گوناگون جامعه و مردم است، گفت: موفقیت‌های گوناگون کمیته امداد در عرصه خدمت بیانگر مدیریت موفق و تلاش گسترده امدادگران این نهاد است و ما در عرصه خدمت رسانی همچنان در کنار کمیته امداد هستیم.

ارسال نظرات