خبرهای داغ:
به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان برنامه اولین محفل انس با قرآن همراه با حضور حافظان وقاریان برتر کشوری، با حضور کلیه نیروهای رسمی و وظیفه لشکر14امام حسین(علیه السلام) در محل حسینیه ثارالله این لشکر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۰۰۹۷۲
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین (علیه السلام)، به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان برنامه اولین محفل انس با  قرآن همراه با حضور حافظان وقاریان برتر کشوری، با حضور کلیه نیروهای رسمی و وظیفه لشکر14امام حسین(علیه السلام) در محل حسینیه ثارالله این لشکر برگزار گردید.

مسئول روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: مقام معظم رهبری در مورد انس با قرآن فرمودند: قرآن دریاى متلاطم فیض و رحمت و هدایت الهى است، اگر با قرآن مأنوس بشویم خیلى از باب هاى هدایت به روى ما باز خواهد شد، آینده این ملت، انقلاب و جهان به قرآن وابسته است، لذا در همین راستا لشکر14امام حسین(علیه السلام) اقدام به برپایی اولین محفل انس با قرآن در جمع رزمندگان این لشکر نمود.

این مسئول افزود: در ابتدای این محفل قاری ممتاز و برتر کشوری آقای هادی خوشبخت با تلاوت زیبایی  حاضرین را به فیض رسانده و در ادامه برادر مصطفی حیدری از حافظان قرآن کریم ضمن بیان روایاتی در مورد حفظ قرآن و فضیلت آن  به اجرای برنامه پرداخت.

در ادامه این برنامه با شکوه آقای احمد داستانپور با اجرای زیبای مناجاتی از مناجات های حضرت علی (علیه السلام) به ابتهال خوانی پرداخته و جمع حاضر را به فیض رساند .

در پایان برنامه ضمن اجرای مسابقه قرآنی هدایایی به رسم یادبود از طرف لشکر 14 امام حسین (علیه السلام)،به برندگان مسابقه اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها