خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: برای ارتقای همه جانبه استان و خدمت به مردم همه نمایندگان استان مسؤول و باید بیشتر پای کار باشند.
کد خبر: ۹۵۰۰۹۹۳
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در دیدار با شهریار حیدری نماینده مردم شهرستان‌های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب در مجلس شورای اسلامی؛ بر حفظ تمامیت ارضی استان کرمانشاه تأکید کرد.

وی گفت: استان کرمانشاه با داشتن استعدادهای عظیم خدادادی اعم از منابع، اماکن فرهنگی و گردشگری، طبیعت کم‌نظیر و زیرساخت‌های منحصر به فرد، باید جایگاهی بهتر و شکوفاتر در زمینه‌های اقتصادی و رفع معضل بیکاری داشته باشد، حال آن که در حال حاضر اینگونه نیستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: برای برون رفت از وضع موجود همه مسؤولان و نمایندگان استان مکلف هستند و باید راهکار ارایه دهند. 

وی اظهار کرد: همه مسؤولان و دست‌اندرکاران موظف هستند کارهایی را که انجام می‌دهند به مردم بگویند تا مردم در جریان این کارهای بزرگ قرار گیرند و برای مدیریت‌ها افراد سالم و بی‌حاشیه و صحیح به کار گرفته شود، زیرا افراد درست و پاک به نفع استان است. نمایندگان نباید نیروهای مدیر را قلع و قمع کنند.

 شهریار حیدری، نماینده مردم شهرستان‌های قصرشیرین، گیلان‌غرب و سرپل‌ذهاب در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه با ارائه گزارشی از برنامه‌های حوزه انتخابی خود از آمادگی مرزهای استان برای تردد زائران اربعین خبر داد.

نماینده مردم شهرستان‌های قصرشیرین، گیلان‌غرب و سرپل‌ذهاب در مجلس شورای اسلامی گفت: با تمهیدات لازم صورت گرفته امسال می‌توانیم خدمات قابل توجهی به زوار اربعین ارایه دهیم.

ارسال نظرات