خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: بسیج جامعه زنان در راستای عملیاتی کردن فرامین مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال «طرح فدک» را بر نامه ریزی کرده است؛ گرچه این طرح از سال گذشته کلید خورده ولی امسال با قوت و قدرت پیگیری می شود.
کد خبر: ۹۵۰۱۰۳۰
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
عفت دیابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «مهار تورم؛ رشد تولید» ضمن تأکید بر اهمیت توجه به این موضوع مهم اظهار داشت: با توجه به اینکه مسئله اقتصاد از مسائل بسیار مهم و حیاتی کشور ماست و بارها بهانه طرح فتنه های داخلی کشور شده است؛ بنابراین حضرت آقا مسئله مهار تورم ورشد تولیدرا به عنوان مسئله راهبردی مطرح کردند.
وی تصریح کرد: قطعا مهار تورم به واسطه رشد تولید داخل محقق می شود واین دو ارتباط مستقیم دارند ورشد تولید اتفاق نمی افتد مگر در پرتو حمایت از تولید داخل.
مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان بیان کرد: پر واضح است که نقش زنان در حمایت ازتولید داخلی بسیار حائزاهمیت و برجسته تر ومؤثرتر از نقش مردان است؛ چرا که در واقع در خانواده زنان مدیرت ا قتصادی منزل را در اختیار دارند و با خرید کالای ایرانی نقش بسزایی در این امر مهم به عهده دارند .
دیابی خاطرنشان کرد: بسیج جامعه زنان در راستای عملیاتی کردن فرامین مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال «طرح فدک» را بر نامه ریزی کرده است؛ گرچه این طرح از سال گذشته کلید خورده ولی امسال با قوت و قدرت پیگیری می شود.
وی ادامه داد: در این طرح که به اشتغال خانگی زنان می پردازد؛ بحث خانواده محوری زنان و اینکه مادر در کنار کودک و همسر خود بتواند به اقتصاد خانواده کمک کند توجه ویژه شده است؛ با راه اندازی مراکز کارآفرینی در هر حوزه مقاومت و فعال کردن رابطان کارآفرین و انجام مشاوره های فردی و گروهی به فعالان و علاقه مندان مشاغل خانگی در سراسر پایگاه های مقاومت گام های مؤثری در عملیاتی کردن شعار سال داشته باشیم.
مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان عنوان کرد: طرح فدک کاملا مردم پایه است و بنابر ظرفیت و زیست بوم هر منطقه قابل اجراست و محدودیت خاصی ندارد و انشاء الله حمایت های دولت از این طرح در رسیدن به هدف نهایی تسریع بخش خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها