خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین ایمانی گفت: برگزاری این محافل انس و مودت هم موجب خیر و برکت برای نهاد مقدس سپاه در استان شهید پرور گلستان می شود هم دل‌های ما را به هم نزدیک می کند
کد خبر: ۹۵۰۱۰۷۰
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵

ماه مبارک رمضان ماه برکت و آمرزش گناهان است / این محفل موجب خیر و برکت برای سپاه نینوا خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛نماینده ولی فقیه سپاه نینوا در همایش انس و مودت پاسداران گلستانی مقیم تهران گفت: ماه مبارک رمضان که آن را بعنوان ماه مهمانی خدا می می شناسیم ، ماهی است که خداوند متعال به واسطه نزول قرآن کریم آن را ماه برکت و آمرزش گناهان قرار داده است.

وی افزود: ماه رمضان فرصت مغتنمی برای دعا و استغفار است و اگر کسی بتواند حداکثر استفاده از این ماه ببرد یقینا در طول سال آثار آن را در زندگی خود خواهید دید.

ایمانی اظهار داشت: برگزاری این محافل انس و مودت هم موجب خیر و برکت برای نهاد مقدس سپاه در استان شهید پرور گلستان می شود هم دل‌های ما را به هم نزدیک می کند.

نماینده ولی فقیه سپاه نینوا خاطرنشان کرد: در روایت داریم وقتی دو برادر مومن به یکدیگر می رسند و نشستی باهم دارند ، در هنگامه افطار و زمانی که انسان در دل شب بیدار می شود و با خدای خویش سخن بگوید ، نشاط و شادی دل آدم را فرا می‌گیرد لذا یکی از برکات روحی این محفل نشاط دل شما و خانواده های محترمتان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها