خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه رزمایش جهادی نوروزی سال ۱۴۰۲ در استان همدان در حال اجرا است، گفت: اردوهای جهادی بستری برای تربیت نیروهای تراز انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۰۱۱۴۶
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در بازدید از اردوهای جهادی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه رزمایش جهادی نوروزی سال ۱۴۰۲ در استان همدان در حال اجرا است، اظهار کرد: اردوهای جهادی بستری برای تربیت نیروهای تراز انقلاب است.

وی افزود: در شهرستان تویسرکان نیز 45 گروه جهادی با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم از چند روز قبل از عید تا پایان تعطیلات به ارائه خدمت مشغول هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: در حالی که بسیاری از افراد جامعه در تعطیلات نوروزی مشغول دید و بازدید، مسافرت و یا استراحت هستند بسیجیان عضو گروه‌های جهادی به امر محرومیت زدایی کمک می‌کنند که جای تقدیر دارد.

*افتتاح ۱۵ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد توسط بسیج سازندگی

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز در ادامه از افتتاح ۱۵ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد توسط بسیج سازندگی و بسیجیان خبر داد.

سرهنگ کامران کریمی گفت: بسیجیان در قالب رزمایش نوروزی، برنامه‌های متنوعی از جمله خدمات پزشکی رایگان و تدریس فوق برنامه برای دانش آموزان، احداث و مرمت دیوار مدارس، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، ارائه مشاوره‌های رایگان تخصصی، افتتاح خانه‌های ساخته شده مددجویان کمیته امداد توسط بسیج سازندگی را اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات