جانشین فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه کربلا:

امسال هزارجریب بهشهر منطقه هدف در حوزه تعلیم و تربیت انتخاب شد

ساری-جلسه هماهنگی قرارگاه‌محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا با اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۱۶۱
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،جلسه هماهنگی قرارگاه‌محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا با حضور حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران، رضا سلیمان‌نژاد جانشین فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا، سعید حسن‌زاده مسئول کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه و عادل الندانی مسئول اجرایی قرارگاه برگزار و فعالیت‌های قرارگاه در حوزه‌ی تعلیم و تربیت تشریح شد. 

امسال هزارجریب بهشهر منطقه هدف در حوزه تعلیم و تربیت انتخاب شد

سلیمان‌نژاد در این نشست گفت: این قرارگاه با تکیه بر فعالیت‌های مشارکتی و همکاری با دست‌اندکاران بخش‌های مختلف و مردم در روستا‌های مناطق کمتر برخوردار می‌کوشد تا با مشارکت‌پذیری مسائل و مشکلات ساکنان این مناطق را کاهش دهد.

جانشین فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا افزود :در سال جاری منطقه‌ی هزارجریب بهشهر جهت اجرای فعالیت‌های الگویی که قابلیت تعمیم‌پذیری به سایر نقاط مشابه را داشته باشد به عنوان منطقه هدف قرارگاه در حوزه تعلیم و تربیت انتخاب شده است.

سلیمان‌نژاد در پایان ضمن قدردانی از مجموعه‌ی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران به جهت همکاری‌های گذشته در راستای خدمت به دانش‌آموزان مناطق محروم، ابراز امیدواری کرد در سال جاری نیز همکاری‌های طرفین همچنان ادامه داشته باشد و فعالیت‌های گسترده‌تری را در سطح مدارس این مناطق شاهد باشیم.

کمالی نیز ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات قرارگاه در مناطق کمتر برخوردار استان به دانش‌آموزان این مناطق، اعلام آمادگی کرد که در برنامه‌های قرارگاه در مناطق هدف، کمال همکاری و هم‌افزایی را خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها