خبرهای داغ:
همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: برای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی موجود در استان همدان، نیازمند توسعه فعالیت‌ها در عرصه حمایت از خانواده هستیم.
کد خبر: ۹۵۰۱۱۷۳
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در همایش مشاوران و فعالان عرصه خانواده شهرستان همدان و مرکز جامع تحکیم خانواده، با بیان اینکه امروز برنامه‌ریزی اصلی دشمن در عرصه خانواده است، اظهار داشت: منظور از دشمن در اینجا صرفا آمریکا و کشورهای دیگر نیست و مراد تمدن غربی و سبک زندگی غربی است که تعریف آن‌ها نسبت به خانواده بسیار متفاوت با تعریف ما در کشور است.

وی افزود: تمدن غربی به دنبال ترویج یک سبک زندگی خاص در جامعه است بنابراین لازم است تا فعالین این عرصه، همچون سمن‌ها، موسسات و مراکز مشاوره که در راستای حفظ بنیاد خانواده تلاش می‌کنند، با یکدیگر برای دست‌یابی به اهداف موجود انسجام داشته باشند.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه برای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی موجود در استان همدان، نیازمند توسعه فعالیت‌ها در عرصه حمایت از خانواده هستیم، گفت: برای کسب موفقیت، تا زمانی که رویکردهای فعالین یک دست و منسجم نشود، نمی‌توانیم به درستی مشکلات را حل کنیم.

وی با تأکید بر لزوم حمایت مسئولان از مجموعه‌های فعال در عرصه خانواده، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های سند فرهنگی استان، مسئله خانواده است و امیدواریم شاهد حمایت مسئولان و دولتمردان از فعالین این حوزه باشیم.

شعبانی موثقی در ادامه با اشاره به اینکه تحمل شنیدن دردها و مشکلات اجتماعی یک خانواده، برای انسان بسیار سخت است، اظهار کرد: کودک ۹ ساله‌ای که برای مشکلات خانوادگی، گریه می‌کند دردی است که تحمل و دیدن آن بسیار ناراحت کننده است و باید برای رفع این مشکل و حفظ خانواده‌ها تلاش کرد.

وی با بیان اینکه کار در عرصه رفع مشکلات خانواده، وظیفه مقدسی است، گفت: فعالین عرصه خانواده بدانند که حفظ و احیا یک خانواده، به معنای حفظ یک جامعه است و این نشان دهنده جایگاه و ارزش این فعالیت‌ها ست.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از فعالین و مشاورین برتر در عرصه خانواده توسط نماینده ولی فقیه در استان همدان تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات