سرهنگ ملائی گفت: در قرارگاه عملیات جهادی نوروزی سال جدید437 گروه جهادی فعال، مشغول به خدمت رسانی در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان هستند.
کد خبر: ۹۵۰۱۱۸۱
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

سرهنگ پاسدار غلامرضاملائی، مدیرسازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و باوچستان، در گفتگو باخبرنگار بسیج در زاهدان، در زمینه فعالیتهای گروههای جهادی در ایام نوروز 1402 گفت: در استان سیستان وبلوچستان در قرارگاه عملیات جهادی نوروزی، امسال 437 گروه جهادی فعال، مشغول به خدمت رسانی به این خطه از سرزمین و میهن اسلامی می باشند.

وی در ادامه تعداد گروههای جهادی داخل استان را 19گروه عنوان کرد و افزود: این تعداد گروههای جهادی بومی استان به سایر شهرستانهای استان هجرت کردندو عملیات جهادی انجام دادند.

سرهنگ ملائی با بیان تعداد گروههای جهادی غیر بومی خارج استان، تصریح کرد: تعداد گروههای جهادی خارج استان 12گروه است که از استان های تهران، البرز و همچنین فارس جهت انجام فعالیت های جهادی به استان اعزام شده اند.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان، در ادامه تشریح فعالیت قرارگاه عملیات جهادی نوروزی خاطر نشان کرد: این فعالیتها در قالب چهار قرارگاه پهنه ای و 19قرارگاه منطقه ای و 35 قرارگاه محلی انجام عملیات جهادی داشته اند.

این مسئول با بیان اینکه این فعالیت های جهادی در راستای شعار همه باهم خدمت بی منت، برای کلیه گروههای جهادی پایگاه و محله محور برای هر گروه جهادی حداقل یک فعالیت جهادی، تعیین شده که تا به امروز به خوبی اجرایی و عملیاتی شده است.

ملائی با بیان اینکه در مجموع چهل هزار نفر گروههای جهادی استان در این ایام و قرارگاه نوروزی فعالیت دارند،خاطرنشان کرد: امیدواریم در انجام فعالیتهای جهادی در راستای شعار همه باهم، خدمت بی منت را بیش از پیش با موفقیت عمل کرده باشیم.

ارسال نظرات