مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس از برگزاری برنامه های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در این ناحیه خبر داد و گفت: ماه مبارک رمضان، ماه بهره برداری فکری و عملی از قرآن است.
کد خبر: ۹۵۰۱۱۹۱
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام محمود رجبی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس از برگزاری برنامه های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در این ناحیه خبر داد و گفت: رمضان، ماه انس با قرآن، شناخت و بهره برداری فکری و عملی از این کتاب آسمانی است. وی ادامه داد: در این ماه مبارک، علاوه بر قرائت روزانه آیات قرآن کریم از درک مفاهیم و فیوضات معنوی آن نیز باید استفاده کرد.

حجت الاسلام رجبی، برگزاری جلسات قرآنی، کلاس های عقیدتی، محافل انس با قرآن و نشست های بصیرتی را از ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان سپاه ناحیه شهرستان فردیس بر شمرد.

وی عنوان کرد:  برای استفاده از برکات پر خیر و برکت این ماه مبارک می توان برنامه های معنوی و قرآنی بر پا نمود. وی افزود: اگر با آمادگی وارد ماه مبارک رمضان بشویم و از لحظه لحظه های آن استفاده کنیم، به اندازه یک عمر توشه بر خواهیم داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان فردیس خاطر نشان کرد: رمضان المبارک ماهی است که ابتدای آن رحمت، میانه آن مغفرت و پایان آن اجابت و آزادی از آتش جهنم است.

انتهای پیام/ ر

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها