راه اندازی سایت آموزشی در حوزه معاونت آموزش متوسطه کهگیلویه و بویراحمد

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از راه اندازی سایت آموزشی جهت استفاده معلمان ،دانش آموزان و مدیران مدارس در حوزه معاونت آموزش خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۱۲۲۴
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد جمالی آرند در گردهمایی روسا و معاونین آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد ضمن آسیب شناسی و بیان نقاط قوت و نارسایی های حوزه آموزش گفت: باید تمام تلاش خود را در سال جدید جهت برطرف کردن نواقص و نارسایی های مسائل آموزشی در سال جدید بکار گیریم.
وی از راه اندازی سایت آموزشی جهت استفاده معلمان ،دانش آموزان و مدیران مدارس در حوزه معاونت آموزش متوسطه خبر داد وگفت: در این سایت مباحث آموزش ، کنکور ، آزمونهای مجازی ، تست هوش ، هدایت تحصیلی و مشاوره و تبادل ایده های خلاقانه بارگذاری می‌شود و به زودی آدرس الکترونیکی آن در اختیار شهرستانها و مناطق قرار خواهد گرفت.
وی گفت: با توجه به تغییرات در نحوه اجرا و برگزاری کنکور سراسری می طلبد که مدیران و معاونین تلاش خود را جهت بهبود عملکرد و ارتقاء کیفی فعالیتهای آموزشی مضاعف کنند.
جمالی با اشاره به تجزيه و تجلیل امتحانات‌ نوبت اول و مسابقات علمی دانش آموزان نیز گفت: پایین بودن میانگین آموزشی در برخی شهرستانها و مناطق در نوبت اول مشهود است که در باقی مانده سال تحصیلی نیازمند تلاش مضاعف و برنامه ریزی برای جبران آن است.
محمد دانشی نسب رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در این جلسه نیز در این جلسه گفت: در بازدیدهای دوره ای مشکلات همه شهرستانها و مناطق احصاء وارسال گردیده که لازم است روسای محترم در اسرع وقت نسبت به رفع نقاط ضعف اقدام و در جلسات تخصصی آینده گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه دهند که در ارزیابی عملکرد شهرستانها و مناطق موثر خواهد بود.

 

ارسال نظرات