فرمانده قرارگاه نوروزی(امین) پلیس امنیت اقتصادی از کشف سه هزار و 88 میلیارد ریال انواع جرایم اقتصادی در سراسر کشور خبر داد
کد خبر: ۹۵۰۱۲۴۲
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با عنایت به شعار سال "مهار تورم، رشد تولید" این پلیس با تمام توان و همچنین وظیفه ذاتی خود در ایام تعطیلات نوروزی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی پلیسی موفق به کشف انواع جرایم اقتصادی در حوزه پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز(خودرو، دام، سوخت، پارچه، موتور‌سیکلت ) و پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی(احتکار، فرارمالیاتی، زمین‌خواری ) شدند.

وی افزود: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را بیش از سه هزار و 88 میلیارد ریال برآورد و همچنین در این راستا تعداد 508 متهم دستگیر و به همراه پرونده‌های متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در ادامه خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور همواره در صف مقدم برخورد با مجرمان و مفسدان اقتصادی در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، این مقام ارشد انتظامی در خاتمه از هموطنان عزیز درخواست کرد: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه انواع جرایم اقتصادی، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

خبرنگار میثم پاشنگ 

 

 

ارسال نظرات